Ga naar inhoud

Audigy 2 en Creative Inspire 7700


Aanbevolen berichten

hey, ik heb een Audigy 2 geluidskaart, en een Creative Inspire T7700 7.1 set. nu heb ik de zolderkamer gekregen (hey, ben pas 17 he woon nog thuis :P ) en heb ik pc en tv+dvd speler bijelkaar staan, nu wil ik graag mijn creative T7700 boxen gebruiken bij het bekijken van dvd's op de TV, hoe kan ik dit aansluiten? en kan dit uberhaupt? kom dus niet met tv out.. ik heb al geprobeerd eerder om dvd's af te spelen via pc naar mijn tv toe maar dit gaf niet de beeldkwaliteit die ik wil..
Link naar reactie
mja idd tulpstekkers.. maar op de dvd-speler zit maar een stereo out, terwijl ik dus minimaal 5.1 out moet hebben(zit upmix naar 7.1 functie op).. Denk dus niet dat ik het aan kan sluiten op die gewone stereo uitgang van mijn dvd speler of wel? en is er geen andere manier? een kabel van dvd speler naar mijn audigy oid? edit/ ik bedenk me net, kan natuurlijk wel een kabel kopen van dvd speler naar de subwoofer, maar.. ik weet niet of die bestaan.. want ik moet dan dus een kabel hebben die aan 1 kant 2 stekkers heeft (voor dvd speler) en aan andere kant 4 (!) voor hem aan te sluiten op de subwoofer, of is dit wat jij bedoelde? en bestaan deze kabels dus?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...