Ga naar inhoud

nec nd2500 A


Aanbevolen berichten

klopt het dat dit bagger armoede ellende ding geen cd's kan bakken?? ik ben welgeteld 5 minuten blij geweest ( nadat ik over de schok heen was dat er iemand mijn heilige pc heeft opengeschroeft) toen wilde ik cd's bakken voor bij dinnie die geen dvd heeft :( heb ik iets gemist of hebben mijn geliefde ouders gewoon weer eens goed/miskoop gedaan¿¿ en die cd brander die ik had zijn ze nou opeens kwijt :( grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrom enzo .. maarre de vraag is dus ... heb ik wat gemist of brand tie echt geen cd's ?
Link naar reactie
uhmmmm :oops: nou heeft die ouwe van me er net een cd mee gebakken ... ik zit zelf alweer 130 km verder int land, dus kannie kijken hoe en wat .. ze hebben er wel zelf een andere nero opgezet dan degeen die ik altijd gebruikte om cd's te bakken ... kan het zijn dat die nero alleen voor dvd's is ¿¿ die heb ik nl gebruikt .. na het aangeven van bestanden gaf hij ook alleen maar als optie dvd speeds en werd een cdr niet herkend ... ik laat ze wel ff een vnctje installeren kan ik het ff van hier bekijken .. schiet me nou ook opeens te binnen dat ik nero express heb gebruikt, zou ik dan zo slim zijn geweest om voor data dvd gekozen te hebben¿¿ wordt vervolgd maar :p
Link naar reactie
Er is iets met Nero express wat jouw ervaring oplevert, ik heb het zelf ook al bij mij op mijn werk gezien bij express icm een nec dvd brander maar dan andersom; wel cd kunnen branden maar geen dvd's. Je moet ergens in de instellingen van nero (of express?) instellen dat alle recorder formaten moeten worden getoont, oid. De exacte strekking van het verhaal weet ik niet meer maar je moet ff in de voorkeurs-instellingen checken. Volgens mij was deze vraag recent in dit forum ook al gesteld en beantwoord/opgelost....
Link naar reactie
ik heb ook niet gezocht rwilligen :oops: was zo geirriteerd ... maar je hebt helemala gelijk ... hij doet het nu gewoon ... heb net vanaf hier(braboland) ff thuis een cdtje gebakken (zat er nog in :)) ) en moest idd alleen ff aangeven in express dat er behalve een dvd bakker ook een cd bakker instond .. en die kon je dus gewoon aangeven n dat regeltje waar je branders staan opgesomt ... en owjah eigenlijk voor beveiliging en privacy ... ik d8 een paar dagen terug laat ik eens sygate pro gana gebruiken voor de gein (norton ging me vervelen) NAT pctje heb ik ff uitgeleend, ben er toch nie ... 20 seconden om die firewall te laten crashen en gewoon vanaf hier een vnc te installen zodat ik vanaf hier kon overnemen ( alle updates xp inc sp2 ... xp antispy en meer sjit ... ) met hulp van progje van maatje die hij even in 5 minuten maakte voor me ( en hij is nog lang geen hackert :p ) zonder te ddosen of zo btw ... ( vind het zo lullig omn een botnetje op me eigen pc los te laten :p ) bij norton duurde dat toch bijna 20 minuten voor hij binnenkwam .. mij lukte het niet zonder zjin hulp ... dus sygate pro users ...SYGATE is ARMOE ... overigens beweert hij dat zone alarm ook hooguit paar minuutjes is .. en waarom geloof ik hem nou? ... maar goe nu iemand me sleutel opsturen zodat ze die cd hierheen kunnen versturen met de post lol ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...