Ga naar inhoud

ondertitels verschijnen niet op dvd speler bij ( divx )


Aanbevolen berichten

hoi ik heb een cyberhome 426 dvd speler met divx functie, maar de ondertitels willen maar niet verschijnen op mijn dvd speler ( tijdens het afspelen van divx films ). als voorbeeld ik heb een map aan gemaakt en daarin 2 bestanden gezet. Swordfish + Swordfish.srt <<<<<< of moet ik deze type veranderen ( in sub of op een andere manier gaan branden .) Heeft iemand een antwoord op mijn vraag . Alvast bedankt voor de moeite
Link naar reactie
Geen srt ondersteuning. Dus als je echt ondertiteling nodig hebt, zal je deze in de divx film moeten toevoegen. Eerst het srt bestand omzetten naar ssa en vervolgens invoegen met virtual dub. In mijn geval precies het zelfde, want ik heb ook een divx speler welke geen srt ondersteuning heeft. Het permanent invoegen van ondertiteling kost in mijn geval 45 minuten(P4 2Ghz) voor een film welke 2 uur duurt. Ik weet niet of je er al uit bent hoe te werk te gaan anders leg ik het nog wel stap voor stap uit. Gr. Leon
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...