Ga naar inhoud

DVD-> Geen beeld, wél geluid


Aanbevolen berichten

[quote:dd46fbc317="markwelleweerd"] Ik heb iig alle bestanden in die map Video_TS ofsow gedaan[/quote:dd46fbc317] ben je wel precies op de hoogte van hoe je een video-dvd hoort te maken? Maw: heb je bv wel een video-dvd project aangemaakt in je brander software? Een video-dvd is niet zomaar een dvd met daarop de bestanden in een mapje gegooid, de dvd moet specifiek aangemaakt worden als een "video-dvd".
Link naar reactie
je bedoelt dat je niet een data-dvd moet aanmaken, maar bij nero moet kiezen voor "dvd-video bestanden branden" die heb ik gedaan. Ik heb op www.extradvd.nl het hele proces gedaan. Alleen wat ik niet snapte, toen ik de ondertiteling ging eronder ging zetten, dmv die tut die op die site staat, kreeg ik direct al een bestand v/d grootte van een dvd, alleen daarbij toen werd maar 1 mpeg file aangemaakt, en niet de rest van de benodigde bestanden. Toen heb ik dus met WinAvi converter (het vorige heb ik met TMPGEnc gedaan) dat bestand nogmaals geconverteerd, en toen kreeg ik wel al die bestanden (vob/bup/ifo bestanden), en die heb ik vervolgens in die map gezet. Maar is er niet een mogelijkheid om onder het avibestand van +/-700mb, de ondertiteling te zetten, en dat het bestand ook +/-700mb blijft, en dat het dus ook niet zo lang duurt.[/b]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...