Ga naar inhoud

DVD+ of DVD- ??


Aanbevolen berichten

Tsja, volgens mij is een forum bedoeld om gezamenlijke kennis te delen en zodoende vraagstukken op te lossen. De manier waarop dat gebeurt hangt natuurlijk af van de forumgebruikers, maar in dit geval is de vraag gesteld en het antwoord gegeven, dus ik zie het probleem niet? Mensen er trouwens op wijzen dat je door zelf te gaan zoeken in de daarvoor beschikbare kanalen (Google, gebruikershandleiding, FAQ, etc.), vind ik trouwens ook een goede zaak: Hier leert men ook van. Kortom, ff chilluh man ... 8)
Link naar reactie
mee eens maar, is dit forum nu echt om een vraag steeds opnieuw te stellen??? volgens mij had de vraagsteller door op het forum te zoeken een antwoord gekregen zonder de vraag te posten. De waarde van een Forum is denk ik delen van kennis als en antwoord niet voorhanden is en in dit geval was de vraag al veelvuldig gesteld en ook evenvaak beantwoord! het lijkt wel of men niet de moeite neemt even rond te zoeken maar gelijk een vraag post en dat voegt naar mijn mening niets toe het forum wordt dan een persoonlijk consult in plaats van een plek waar meerdere personen iets hebben aan de vraag en het gegeven antwoord of antwoorden...... maar het is heel goed mogelijk dat ik het verkeerd zie hoor ben helaas niet geheel perfect maar er wordt aan gewerkt :o
Link naar reactie
De reactie van Long John is wel wat over the top. Het is natuurlijk zo dat op vragen als deze het antwoord en veel informatie via de zoekfunctie of een zoekmachine is te vinden - een forum is denk ik meer om te discussiëren, stap voor stap problemen op te lossen en gewoon antwoorden op vragen te krijgen. Dat laatste is het makkelijkst door te verwijzen naar andere sites waar dit al op staat. Een normaal antwoord kan dus zijn: iemand naar google verwijzen waar hij of zij heel snel het antwoord krijgt. Ook nog veel uitgebreider dan dat iemand het even snel uitlegt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...