anoniem Geplaatst: 31 augustus 2004 Delen Geplaatst: 31 augustus 2004 :D Sta ik bij de kassa met 2 pakketjes DVD's r/w; Vraagt die mevrouw "moet het plus zijn, of min.?". Daar had ik dus geen antwoord op. Thuisgekomen kom ik er achter dat ik een NEC dvd + RW ND-1100A aan boord heb. Vraag is:.... Welke soort DVD-R/W moet ik hebben ? + of - Drifter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2004 + Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2004 :P Bedankt PS: Doe het licht 's aan. Drifter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2004 Que? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2004 [quote:a36ce1bcf2="Drifter"] NEC dvd [b:a36ce1bcf2]+[/b:a36ce1bcf2] RW [/quote:a36ce1bcf2] Soms is het antwoord dichterbij dan je denkt ... :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2004 Fijntjes....... maarrrrrrr, wat is nah het verschil ? :o Drifter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2004 Daar is google voor ;) P.S. Het licht is aan, wat nu? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2004 Dat gegogel altijd, nog ff, kan je 't forum ook opheffen. Grifter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2004 andere mogelijkheid RTFM Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2004 Waarom worden dit soort vragen niet gelijk op slot gezet??? wordt wel eens commetaar gegeven op mijn reacties maat dit gaat natuurlijk helemaal nergens op!!! is er dan niemand die eerst eens kijkt voor hij post?????? sorry hoor maar dit moest ik ff kwijt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2004 Tsja, volgens mij is een forum bedoeld om gezamenlijke kennis te delen en zodoende vraagstukken op te lossen. De manier waarop dat gebeurt hangt natuurlijk af van de forumgebruikers, maar in dit geval is de vraag gesteld en het antwoord gegeven, dus ik zie het probleem niet? Mensen er trouwens op wijzen dat je door zelf te gaan zoeken in de daarvoor beschikbare kanalen (Google, gebruikershandleiding, FAQ, etc.), vind ik trouwens ook een goede zaak: Hier leert men ook van. Kortom, ff chilluh man ... 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2004 mee eens maar, is dit forum nu echt om een vraag steeds opnieuw te stellen??? volgens mij had de vraagsteller door op het forum te zoeken een antwoord gekregen zonder de vraag te posten. De waarde van een Forum is denk ik delen van kennis als en antwoord niet voorhanden is en in dit geval was de vraag al veelvuldig gesteld en ook evenvaak beantwoord! het lijkt wel of men niet de moeite neemt even rond te zoeken maar gelijk een vraag post en dat voegt naar mijn mening niets toe het forum wordt dan een persoonlijk consult in plaats van een plek waar meerdere personen iets hebben aan de vraag en het gegeven antwoord of antwoorden...... maar het is heel goed mogelijk dat ik het verkeerd zie hoor ben helaas niet geheel perfect maar er wordt aan gewerkt :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2004 [quote:812fe580df="Long John"] is dit forum nu echt om een vraag steeds opnieuw te stellen??? [/quote:812fe580df] Nou, als je er altijd uit zou kunnen komen met de zoekfunctie, zou ik het met je eens zijn. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2004 Ik zal mij voortaan wel twee x bedenken voor ik nog eens een vraag stel. En me voor schut te laten zetten. Nooit meer. Drifter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2004 De reactie van Long John is wel wat over the top. Het is natuurlijk zo dat op vragen als deze het antwoord en veel informatie via de zoekfunctie of een zoekmachine is te vinden - een forum is denk ik meer om te discussiëren, stap voor stap problemen op te lossen en gewoon antwoorden op vragen te krijgen. Dat laatste is het makkelijkst door te verwijzen naar andere sites waar dit al op staat. Een normaal antwoord kan dus zijn: iemand naar google verwijzen waar hij of zij heel snel het antwoord krijgt. Ook nog veel uitgebreider dan dat iemand het even snel uitlegt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2004 Ik denk dat iedere vraag al weleens gesteld is, dus dan zou er geen forum meer nodig zijn maar alleen een zoekfunktie. Er zijn ook mensen die geen zin hebben om uren te zoeken naar een antwoord op een vraag die ooit eens gesteld is, kan me er iets bij voorstellen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2004 [color=red:629ee3f547]Kvind het nu wel weer mooi geweest[/color:629ee3f547] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen