Ga naar inhoud

Center speaker doet niet mee


Aanbevolen berichten

Ik heb een Soundblater Live 5.1 geluidskaart gekocht. Nu komt er geen geluid uit mijn center speaker terwijl uit de rest wel normaal geluid komt. Ik had ( uiteraard :P ) de zoekfuctie even gebruikt. Daar kwam ik iets tegen dat je CMMS aan moest zetten, alleen als ik dit doe vervormt mijn geluid zo erg dat het niet om aan te horen is. Dus heeft iemand hier nog andere oplossingen voor? Ik heb natuurlijk allang 5.1 luidsprekerset aangevinkt e.d. en met de test van zo'n Creative programma dan doet hij wel mee. wie o wie weet de oplossing? alvast bedankt, Johan
Link naar reactie
[quote:cf24a1258d="roytjah"]klopt indd dat betreft dat de center speaker niet mee doet met mp3 en cd en overige geluids bestanden behalve als hij in dvd modes komt dan werkt het namelijk wel want die heeft 5 geluidssporen. de software waar jij het over had heeft dat ook waarvan hij stereo singalen upmixt in 5.1 sound.[/quote:cf24a1258d] :D Had ik zelf echt niet door :roll: :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...