anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 Ik heb een Soundblater Live 5.1 geluidskaart gekocht. Nu komt er geen geluid uit mijn center speaker terwijl uit de rest wel normaal geluid komt. Ik had ( uiteraard :P ) de zoekfuctie even gebruikt. Daar kwam ik iets tegen dat je CMMS aan moest zetten, alleen als ik dit doe vervormt mijn geluid zo erg dat het niet om aan te horen is. Dus heeft iemand hier nog andere oplossingen voor? Ik heb natuurlijk allang 5.1 luidsprekerset aangevinkt e.d. en met de test van zo'n Creative programma dan doet hij wel mee. wie o wie weet de oplossing? alvast bedankt, Johan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 Wat bedoel je met vervormen? Als je CMMS selecteert, dan veranderd het geluid inderdaad een beetje, de stemmen worden (meestal) dan door de center weergegeven. Heb je het volume van de center wel goed ingesteld? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2004 Waar heb je het over? Speel je MP3s af of een DVD? Gewoon muziek komt (behalve met dat CMSS, wat bij mij voor geen meter werkt) alleen uit de rear en front boxen. Als je PowerDVD mp3s afspeelt worden zo ook surround afgespeeld. (ik heb ook SB Live! 5.1) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2004 klopt indd dat betreft dat de center speaker niet mee doet met mp3 en cd en overige geluids bestanden behalve als hij in dvd modes komt dan werkt het namelijk wel want die heeft 5 geluidssporen. de software waar jij het over had heeft dat ook waarvan hij stereo singalen upmixt in 5.1 sound. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2004 [quote:cf24a1258d="roytjah"]klopt indd dat betreft dat de center speaker niet mee doet met mp3 en cd en overige geluids bestanden behalve als hij in dvd modes komt dan werkt het namelijk wel want die heeft 5 geluidssporen. de software waar jij het over had heeft dat ook waarvan hij stereo singalen upmixt in 5.1 sound.[/quote:cf24a1258d] :D Had ik zelf echt niet door :roll: :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen