Ga naar inhoud

powerdvd 5, surround werkt niet helemaal


Aanbevolen berichten

Als je een volledige versie heb (al dan niet legaal :wink:) zou het geen problem moeten wezen. Weet je zeker dat je ook de geluidskaart goed heb ingesteld? Bij mij moet ik kanalen toewijzen voor achter en Sub en center anders werkt het ook niet. Zelf heb ik Power dvd VCR en dat werkt prima met mijn On-boord geluid.. en ik ben de slechterik niet u/jij :evil:
Link naar reactie
excuses! had het verkeerd begrepen :D denk dat ik me een beetje aangesproken voelde 8) in ieder geval, ik heb de audigy; daar kan je idd instellen of je 4.0 5.1 etc opstelling hebt. ik heb 5.1 gekozen; op kanaal 1 en 2 heb ik een versterker aagesloten die dus de voor en achter kanalen aansturen; werkt. op de digitale uitgang heb ik nog een versterker aangesloten voor de subwoofer en midden kanaal. als ik het test in het creative audigy surround mixer hoor ik alles goed; bij de digitale uitgang is links subwoofer en rechts midden tonen. het rare is nu dat midden ook ' bas' uit komt! terwijl hij wel zregt links voor midden (hoor ik dus ook) rechts voor etc.. maar uit de midden komt dus ook 'bas' geluid! en bij powerdvd kan ik nog steeds alleen maar kiezen uit 4.0 en 6.1 7.1 etc! ik snap er niks van!
Link naar reactie
HMMM vreemd hoor. Ik heb een oudere versie 3.0 en kan wel gewoon 5.1 kiezenn mischien een optie eens die versie te proberen. Ik weet wel dat de oem versie die ikzelf bij een dvd-rom kreeg alleen 2 kanalen ondersteund maar soms kun je met een toeltje dat weer wel vrij schakelen kan alleen even neit op de naam komen. ia het anders een optie een andere afspeler te gebruiken Zoom bijvoorbeeld is nog gratis ook geloof ik
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...