anoniem Geplaatst: 17 augustus 2004 Delen Geplaatst: 17 augustus 2004 kheb powerdvd5, ik heb 3 versterkers aangesloten.. werkt goed.. ik heb dus 5.1 surround (versterker 1 voor front, nr 2 voor rear en nr 3 voor subwoofer en center speaker..) maar als ik nu in powerdvd 5.1 suround in wil stellen werkt dat niet! er staat alleen maar 4 speaker mode bij, 6.1 en en 7.1!! hoe fix ik dit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 en als je 6.1 of 7.1 probeerd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 nog niet geprobeert.. is wel een plan.. zalk doen :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 Heb je niet de OEM versie??? dan werkt mestal alleen de 2 speaker uitgang en voor meer mag je gaan bijbetalen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 je bedoelt van powerdvd? denk het wel.. heb de beste gedownload.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 Dan heb je een demo versie want de volledige versie is niet te downloaden en als hij niet legaal is moet je ook niet zeuren!! heb je er gewoon voor betaald even de hepldesk contakten die helpen je dan zeker daar zijn ze voor en dat is waar je voor betaald!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2004 Long John heeft bij deze een waarschuwing. Zuurzakken doe je maar op andere fora, hier worden mensen geholpen. Kun of wil je dat niet, dan zwijg je. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2004 ik ben toch niet aan het, zoals de admin dat zo mooi zegt, aan het ' zuurzakken' ?! is toch een normale vraag? en als je door het forum zoekt zuk je zien dat ik mensen help en serieus ben. is dus een beetje loze opmerking, en ik zal dan ook niet zwijgen. p.s. heb nu een legale aangeschaft, werkt ook niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2004 De opmerking van de admin was gericht aan Long John en niet aan jouw robertoAL. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2004 Als je een volledige versie heb (al dan niet legaal :wink:) zou het geen problem moeten wezen. Weet je zeker dat je ook de geluidskaart goed heb ingesteld? Bij mij moet ik kanalen toewijzen voor achter en Sub en center anders werkt het ook niet. Zelf heb ik Power dvd VCR en dat werkt prima met mijn On-boord geluid.. en ik ben de slechterik niet u/jij :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2004 excuses! had het verkeerd begrepen :D denk dat ik me een beetje aangesproken voelde 8) in ieder geval, ik heb de audigy; daar kan je idd instellen of je 4.0 5.1 etc opstelling hebt. ik heb 5.1 gekozen; op kanaal 1 en 2 heb ik een versterker aagesloten die dus de voor en achter kanalen aansturen; werkt. op de digitale uitgang heb ik nog een versterker aangesloten voor de subwoofer en midden kanaal. als ik het test in het creative audigy surround mixer hoor ik alles goed; bij de digitale uitgang is links subwoofer en rechts midden tonen. het rare is nu dat midden ook ' bas' uit komt! terwijl hij wel zregt links voor midden (hoor ik dus ook) rechts voor etc.. maar uit de midden komt dus ook 'bas' geluid! en bij powerdvd kan ik nog steeds alleen maar kiezen uit 4.0 en 6.1 7.1 etc! ik snap er niks van! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2004 HMMM vreemd hoor. Ik heb een oudere versie 3.0 en kan wel gewoon 5.1 kiezenn mischien een optie eens die versie te proberen. Ik weet wel dat de oem versie die ikzelf bij een dvd-rom kreeg alleen 2 kanalen ondersteund maar soms kun je met een toeltje dat weer wel vrij schakelen kan alleen even neit op de naam komen. ia het anders een optie een andere afspeler te gebruiken Zoom bijvoorbeeld is nog gratis ook geloof ik Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2004 misschien is dat nog een idee... ben iemand die altijd de nieuwste versie wil :D heb nog ergens een oude versie liggen volgens mij, ga het proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2004 en nog gelukt???? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen