Ga naar inhoud

gekreukte was


kreukel

Aanbevolen berichten

mijn gloednieuwe Miele WDA110 levert de was vredelijk gekreukt af, ondanks dat ik de centrifuge steeds op een lager toerental instel dan bij het programma hoort. Bij de katoenprogramma's zie ik nauwelijks water in de kuip; het wasgoed lijkt wel bijna 'droog' op elkaar te liggen schuren en bont goed wordt daar niet mooier van, ondanks die softcare-trommel. De toets 'extra water' biedt slechts een kleine verbetering, na nat ophangen is de kreuk er nog steeds moeilijk uit te strijken! Kan hier sprake zijn van een fabricagefout of heb ik een kat in de zak gekocht? Miele herkende de klacht niet (telefonisch)
Link naar reactie
De Miele wasmachine die je gekocht hebt is een perfecte machine de waterstanden van de machine zijn veel lager dan oude machines en daardoor gebruikt hij veel minder energie iets wat van de regering moet Waarschijnlijk kies je zelf het verkeerde programma voor de stof Of je gebruikt verkeerde of teveel zeep Eventueel kan je de machine laten inprogrameren voor een hogere waterstand. Dit kan alleen gebeuren door iemand met een laptop dus daarop kan inloggen Ik hoop je hiermee geholpen te hebben anders hoor ik het wel Het kan
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Alles supernauwkeurig gesorteerd, gewogen en minimale zeeppoeder. Toch komen katoenen dekbedhoezen (binnenstebuiten, op 40 graden kreukherstellend, centrifuge op 900) er met kaalgesleten vouwen uit. Diezelfde hoezen kwamen er bij mijn vorige Miele altijd ongeschonden uit en die had niet eens een softcare trommel. "behoedzaam wassen" staat ook al ingesteld. Weet iemand raad?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...