Ga naar inhoud

snap het niet zo erg meer-zie mpeg file niet meer dvd


Aanbevolen berichten

heb met pinnacle studio 8 een filmpje gemaakt en dat in mpeg naar de harde schijf gebrand. met nero 6 daarna op een dvd+r gebrand en het filmpje was te bekijken op de pc maar wilde niet starten op de dvd speler (zag de naam van het file in het scherm) en dat kwam denk ik omdat ik een multisessie gedaan had en niet afgesloten. ( is dat wel zo?). nu heb ik er een klein filetje bijgezet en zie nu alleen het toegevoegde filetje maar het mpeg file is niet meer te zien op de dvd - echter:: vraag ik in nero 6 schijf info dan krijg ik wel te zien: sessie 1 2.499mb track 01 2.558.912 kb iso 9660/joliet modus 1 sessie 2. track 02 1281504 1.216kb iso 9660/joliet modus 1. waar ben ik de fout ingegaan? dank en groeten winxp als os
Link naar reactie
Je hebt de DVD gebrand als data-dvd, dit is inderdaad niet af te spelen in een stand-alone DVD-speler. Je moet de video branden als DVD-Video. Voor uitleg, zie de FAQ Videobewerking > [b:130e61458e]Ik heb een video bewerkt en opgeslagen als MPEG, maar ik wil hem branden op een DVD. Hoe?[/b:130e61458e]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...