Ga naar inhoud

Dvd station is niet toegankelijk..


Aanbevolen berichten

Hallo, Als ik een dvd in mijn dvd-rom speler doe en wil deze verkennen krijg ik de melding dat het station niet toegankelijk is. Ook krijg ik steeds te zien dat er een dvd van jackass in zit, terwijl dit helemaal niet het geval is. Die heeft er wel in gezeten idd, maar nu dus niet meer. Als ik op uitwerpen klik gaat de lade wel gewoon open.Ook gaat de dvd of cd-rom die ik er in leg gewoon draaien, maar vervolgens gebeurd er niets. Wat is er mis? Het is een dvd-rom van Acer, een 16x40 speed.
Link naar reactie
[quote:b7a2115783="Johnny321"]Kan je DVD-speler + en - maan firmware al geflast naar laatste versie welk type heb je precies wat voor dvd's heb je al geprobeerd[/quote:b7a2115783] Hij is een jaar of 3 oud, en het is een speler, dus géén brander.Het maakt niet uit of ik een cdrom of een dvd erin doe, want blijkbaar leest ie gewoon niet. Firmware heb ik nog nooi geflasht btw. Hoe werkt dat precies?zal zo is ff gaan googelen voor firmware. Heb de doos ff opgezocht, en het is dus een: Acer DVP 1640A
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...