Ga naar inhoud

WFR160A/NL


Caspar-Blad

Aanbevolen berichten

Onze bijna 10 jaar oude Bosch WFR160A/NL maakt de laatste tijd bij het centrifugeren een ratelend geluid. Nu vraag ik me af of het zin heeft om nog een monteur te laten komen, of dat we beter een nieuwe aan kunnen schaffen. Ik heb even de achterkant eraf geschroeft om te kijken of ik zelf kon zien waar het vandaan kwam. Je hoort het wel duidelijker dan :) Ik heb er een video van gemaakt. Kan iemand vertellen bij het zien (en horen) van de video, wat er wellicht aan de hand is? https://www.youtube.com/watch?v=OB95c-oF2TE&feature=youtu.be
Link naar reactie
Hallo, Ik vermoed dat er een bh beugel of iets dergelijks zich heeft vastgezet op het verwarmingselement en dat deze op een bepaalde plaats van de trommel de trommel raakt. Je kan onder in de machine de dikke zwarte darm losmaken van de kuip en dan kijk je tegen het element op. Als dat niet lukt kan je ook het voorfront eraf halen dan zie je onderaan in de kuip het element zitten, deze eruit nemen dan zie je ook als er iets aan vast zit. Let er wel op dat je de stekker uit trekt alvorens te sleutelen en ook dat er redelijk wat water uit het toestel kan komen als je de zwarte darm losmaakt. Mvg
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...