Ga naar inhoud

Tv opnames op PC sorteren en branden


Aanbevolen berichten

Hallo. -Ik neem met mijn dvd recorder (Sony rdr gx3) diverse programma's op. -Dit gebeurd op een DVD-RW (VR indeling) -Deze stukjes bewerk ik op de dvd recorder zelf (reclame eruit, begin stukjes eruit ect.ect) -Wanneer de dvd-rw vol is wil ik alle opgenomen stukjes en programma's sorteren en definitief op een DVD-R zetten. Hiermee bedoel ik om bijv de motorsport bij elkaar te zetten, de autosport, het nieuws ect. ect. -Ik doe de dvd (die inmiddels is gefinialiseerd) in mijn computer en zie de volgende bestanden. [img:d354a8d1e7]http://home.wanadoo.nl/maw.zwetsloot/dvdinhoud.jpg[/img:d354a8d1e7] Nu weet ik dat 01 het eerste programma geweest moet zijn (toch?) dat ik opnam dus ik weet wat dat is. Nu moet dit bestand op de DVD-R. [b:d354a8d1e7]Mijn vraag is, hoe pak ik dat aan en welke bestanden moet ik mee kopieren en welke niet.[/b:d354a8d1e7] Ik wil het geheel weer branden met NERO met een menu uiteraard erbij Alvast bedankt en Vr Gr Mike Zwetsloot
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...