Ga naar inhoud

non-portable MP3 speler maken


Aanbevolen berichten

Het plan: Ik wil een muziek speler maken, waarin een PC en een meng-paneel zit.. PC: pentium 2, 300 MHZ standaard compaq mobo 256 MB SD-RAM 5 gig HDD tamelijk goede geluidskaart OS: Windows 2000 met winamp 5 Geluid: Mengpaneel van circa 100 euro boxen: philips dingen, van me stereo verlichting: Rode CCFL Nu wil ik dus weten, of iemand nog opmerkingen/tips heeft... Geluidskaart, lees ik thuis @ C!T wel ff verder, staan genoeg topics OS MOET windows met winamp zijn omdat ik USB pen gewoon snel moet kunnen gebruiken, verschillende... ook moet er winamp bij kunnen, voor me LCD die er mss ook in komt Dit alles komt in een houten case die ik zelf timmer/zaag/schroef
Link naar reactie
Volgens mij is een 5GB HD wat krapjes als je dat ding als een MP3 jukebox gaat gebruiken en er je volledige collectie MP3's op wil zetten. Persoonlijk zou ik er ook een goede CD-rom drive in stoppen en 'm aan internet hangen om audio CD's inclusief MP3 tags (opvragen via freeDB) te rippen naar die schijf.
Link naar reactie
[quote:7dcf5e0a3d="basxp"]hmm volgens mij is die draaipneel een versterker.... nja ik ben niet zo'n muziek freak dus ik heb aan 5 GB genoeg :)[/quote:7dcf5e0a3d]Dan heb je echt wel weinig... Ik heb op me ouders pc alleen al 8.4gb. Een van mijn pc's bevat een halvolle 40gb schijf met music... :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...