Ga naar inhoud

problemen installatie Roxio Easy Cdcreator


Aanbevolen berichten

De installatie van Roxio (Platinum 5.02) op mijn XP systeem wordt afgebroken. Eerst wordt al een mededeling gegeven dat mijn CDROM/DVD speler niet ondersteund wordt. Dan wordt het .cab bestand niet gevonden terwijl die gewoon op de CD staat. Onder W98SE op dezelfde computer werd roxio gewoon geinstalleerd. Wat is er plotsklaps aan de hand? Ook vreemd is dat autorun niet meer functioneert. Verder functioneert het systeem en speler goed.
Link naar reactie
Het zou natuurlijk kunnen dat de CD waarop de software staat beschadigd is. Installeer je de software vanaf de brander, of vanaf een ander CD-ROM al dan niet DVD station? Het kan nl ook zo zijn dat je cdromspeler kaduuk is, heb ik ook gehad. Ik kon opeens een cd niet goed lezen, maar het bleek dat het met alle cd's was en later hield mn cdromspeler er helemaal mee op. De oorzaak? Geen idee. Zomaar, opeens :)
Link naar reactie
[quote:63cd90d130="[CBS]Akira"]Het zou natuurlijk kunnen dat de CD waarop de software staat beschadigd is. Installeer je de software vanaf de brander, of vanaf een ander CD-ROM al dan niet DVD station? Het kan nl ook zo zijn dat je cdromspeler kaduuk is, heb ik ook gehad. Ik kon opeens een cd niet goed lezen, maar het bleek dat het met alle cd's was en later hield mn cdromspeler er helemaal mee op. De oorzaak? Geen idee. Zomaar, opeens :)[/quote:63cd90d130] Cd is niet kapot, een andere (originele) ECC doet exact hetzelfde. Andere cd spelen zonder problemen
Link naar reactie
[quote:44a8dcfe71="Hans.Vosman"]Versie 5.0 werkt niet op Windows XP. Je moet een update downloaden en deze installeren voordat je de computer opnieuw opstart.[/quote:44a8dcfe71] Probleem is dat hij nog niet geinstalleerd is, de upgrade kan alleen als er al een versie op de schijf staat. Hij loopt steeds vast op data.cab, terwijl data.cab gewoon op cd staat. Hij heeft 'geen toegang'.
Link naar reactie
Als je iets er in verkenner wel ziet staan, maar de setup zegt dat ie er niet bij kan, is het erg aannemelijk dat de cd beschadigd is.... Of de setup is gewoon slecht :) maar aangezien hij het eerst wel deed, lijkt me dat niet. En ik neem ook aan dat het niet zo is dat de setup niet tegen Xp kan ofzo, maar dan zou je eens op de website van hun moeten kijken of er iets over staat, wat je waarschijnlijk al gedaan hebt :)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:d72e17f1a5="[CBS]Akira"]Als je iets er in verkenner wel ziet staan, maar de setup zegt dat ie er niet bij kan, is het erg aannemelijk dat de cd beschadigd is.... Of de setup is gewoon slecht :) maar aangezien hij het eerst wel deed, lijkt me dat niet. En ik neem ook aan dat het niet zo is dat de setup niet tegen Xp kan ofzo, maar dan zou je eens op de website van hun moeten kijken of er iets over staat, wat je waarschijnlijk al gedaan hebt :)[/quote:d72e17f1a5] Kan het zijn dat ECDC gebruik maakt van een DOS routine die niet in een NTFS partitie kan worden uitgevoerd?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...