Ga naar inhoud

Permanent geluid bij een s-vcd foto cd met Pinnacle Expr.


Aanbevolen berichten

Ik heb een officiele versie van Pinnacle Expressin versie 2.2.12 en wil met behulp van dit programma mijn digitale foto collectie op cd zetten zodat ik deze op een dvd speler kan weergeven op de tv en dan wel in s-vcd kwaliteit, is verder een goed en fijn proggie :lol: . Het lukt me om de foto's over te zetten en te splitsen zodat ik een aantal menupagina's heb (7 stuks). Maar wat me niet wil lukken om er een geluidsbestand (mp3) er aan te koppelen en dan wel zodanig dat als ik een van de menupagina's aanklik om de dia show te laten lopen op tv, de achtergrondmuziek ook mee loopt tijdens deze show. Nu is het zo dat als ik de cd in de dvd speler doe hoor ik de muziek en deze stop meteen zodar ik dus 1 van de menupagina's wil activeren. Volgens Pinnacle moet wel kunnen, maar ze vertellen alleen hoe je dat moet doen. Heb zelf eerst een chtergrond uitgekozen en toen de foto's toegevoegd en later de muziek. Resultaat geen muziek zodra de show loopt. Volgende optie, achtergrond kiezen, muziek toevoegen en dan pas de foto's. Resultaat, idem als vorige bewerking :evil: Wie kan me helpen om dit probleem op te lossen middels uitleg en eventueel een tutorial. Alvast bedankt voor de moeite :D :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...