Ga naar inhoud

CD/DVD sch(r)ijf problemen


Aanbevolen berichten

Ik heb pas een nieuwe computer. Headstart 3.0 Ghz, 1 G werkgeheugen. combi CD RW writer. Gebruik pinnacle studio 8.0 Alle updates/drivers geinstalleerd. Het volgende probleem doet zich voor: Ik sleep bestanden naar het pinacle instant write plaatje. Er verschijn een venster waarop gevraagd wordt naar een geschikte schijf. CD-R geplaatst waarna niets gebeurt. De drive bromt wel (erg). Via taakbeheer blijkt de functie niet te reageren. Probeer taak te beeindigen maar kom in een vicieuze circel terecht van "nu beeindigen", "wel/niet verzenden", nu beeindigen etc. N.B. met Nero 5.5 luktte het eerder ook niet om een CD/DVD te schrijven. Via reset de computer opnieuw opgestart. Nu blijft de drive brommen en is deze zelfs niet meer terug te vinden via "Deze Computer" op bij "Hardwareprofiel". De schijf kreeg ik er alleen nog uit mbv een uitgevouwen paperclip. Na wederom herstart wordt de drive nog steeds niet teruggevonden. Wat doe ik fout, ontbreekt er iets of is de drive misschien stuk? Groet Henk
Link naar reactie
[quote:52ad8d22e4="henk55"] Wat doe ik fout, ontbreekt er iets of is de drive misschien stuk? Groet Henk[/quote:52ad8d22e4]Nieuw, dus METEEN morge (of overmorge als je onder de rivieren woont ivm carneval) terug ermee. Je hebt garantie en het is toch vakantie dus zal wel niet druk zijn, kunne ze hem meteen testen enzo. Is een stuk makkelijker als zelf gaan ligge kloten met testen in andere PC's enzo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...