Ga naar inhoud

dvdr .iso op dvd cd


Aanbevolen berichten

hallo ik heb een proggie dat .iso is moet ik het eerst winrarren om dan met Nero op een dvdrom te zetten?? het gaat om een home made filmpje die ik via mijn TV wil bekijken. alleen is het zo dat ik totaal niet weet ermee te werken, hoe wel ik wel een dvd brander heb. ik wil dus een .iso op een dvdrom zetten kan iemand mij een stap voor stap tutor geven???
Link naar reactie
Kijk eens op: [url]http://www.sectie.be/[/url] . Volgens mij staat daar alles wat je nodig hebt om films op DVD te branden. Stap voor stap uitleg enzo, zo kwam ik er ook uit, en ik ben noob op dit gebied, dus het is wel duidelijk :) Ze zeggen precies welke software je nodig hebt e.d. en geven ook links waar je het kan downloaden. Heel makkelijk dus allemaal. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Link naar reactie
[quote:4a784d232a="amira"]een iso kan je toch gewoon branden met nero of ben ik nou zo gek! ga naar menu recorder\burn image[/quote:4a784d232a] je bent niet gek hoor : veel mensen denken dat iso zoiets is als een zip file of een rara file. Denk dat het komt omdat er pgms zijn waar je de inhoud kan zien en wijzigen terwijl iso gewoon een image formaat is
Link naar reactie
Inderdaad, je moet hem ook gewoon kunnen branden, maar omdat kaisz vroeg hoe die een reeds geopende iso kon branden, had ik die link gegeven. Maar opzich lijkt het mij inderdaad eenvoudiger om gewoon die .ISO weg te fikken, hoewel niet alle brandprogramma's .ISO kunnen branden, maar dat is op te lossen met een ander brandprogramma, uiteraard.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...