Ga naar inhoud

Problemen met geluid (geen geluid meer)


Aanbevolen berichten

Beste helpers, Mijn geluidskaart doet het niet. Ik krijg er geen geluid meer uit. Heb andere geluidskaart geprobeerd, opnieuw geInstalleeerd, maar niets helpt. Mijn OS is winXP. Als ik naar configuratiescherm ga en daar op geluiden en audioapparaten klik, blijft alles grijs (geen audioapparaten). Alleen de systeemkast piept een keer. Windows help helemaal doorgespit, ook geen oplossing. Wat doe ik fout??
Link naar reactie
[quote:95f80a6522="Delectable"]in je bios vissen heeft er toch niks mee te maken of je geluid het al te niet doet. De meeste mobo's leveren prut geluid maar andere doen het weer uitsteken je moet gewoon voor tien euries een oude kopen en die erin doen en probleem opgelost[/quote:95f80a6522] het zou kunnen zijn dat zijn onboard geluidschip ruzie maakt met zijn geluidskaartjes? Komt wel vaker voor en heeft er zekerz mee te maken. :wink:
Link naar reactie
[quote:1e9b57458a="whuitink"]Er zat een Yamaha geluidskaart in. Omdat die het niet meer deed en ik naar mijn mening alles geprobeerd had, heb ik een nieuwe gekocht voor tien eurie en 65 euricent, merk Sweex type 4.1. [/quote:1e9b57458a]Dus met die Sweex lukt het ook niet? Hmm, dan zitten de drivers vermoedelijk stevig in de knoop. In principe eerst proberen alle drivers te deïnstalleren. Kan eigenlijk alleen maar met de kaart er in. Vermoedelijk moet je ook het register nog opschonen. Tja, als nou bekend was wat het probleem veroorzaakt?
Link naar reactie
Ik krijg de kaart wel geinstalleerd (winXP) en onder apparaatbeheer en vervolgens bij besturing voor geluid....etc. is hij ook wel zichtbaar, maar als ik naar start-programma's-bureauaccessoires-entertainment-volumeregeling ga, dan krijg ik een foutmelding, dat de mixer niet geinstalleerd is en dat ik vervolgens naar het configuratiescherm moet gaan om onder printers en faxen??? een mixer?? moet installeren. Snappen jullie het snap ik het.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...