Ga naar inhoud

Wat is een goede Geluidskaart + Luidsprekers??


Aanbevolen berichten

Budget ~ 150 Euro ..... ik had zelf dit in gedachten..maar ik weet niet of dit allemaal samen gaat.. Logitech Z-640 Creative Soundblaster Audigy 2 ZS of Logitech X-620 Hercules Fortissimo III Ik heb beiden van deze speakers beluisterd..en ik moet zeggen dat de Z-640 een voller geluid had..maar de x-620 zaten maar 3 boxen van aangesloten..dus m'n oordeel kan verkeerd zijn.. thnx 4 help .. Grey!
Link naar reactie
wat d8 je hiervan: Creative Soundblaster Audigy II (Bulk) € 69,- Creative Labs Inspire 6.1 6700 € 96,- -----------------------------------------------€ 165,- Heb deze twee en ben er heel erg over te spreken. Die geluidskaart is gewoon errug goed en met die speakers kun je de hele straat mee vullen als dat zou moeten. Met 6 satalieten en een behoorlijke subwoofer heb je echt een goed surround sound.
Link naar reactie
kijk eens hier: [url]http://www.tweakers.net/pricewatch[/url] Hier kun je de producten selecteren en een webwinkel naar keuze uitzoeken. Ik gaf slechts een globale prijs, omdat er waarschijnlijk ook nog verzendkosten e.d. aan verbonden zijn. Je hebt met deze twee producten een zeer degelijke set in handen. Mijn hospita is er minder blij mee :P
Link naar reactie
[quote:a018fcc944="bbx"]kijk eens hier: [url]http://www.tweakers.net/pricewatch[/url] Hier kun je de producten selecteren en een webwinkel naar keuze uitzoeken. Ik gaf slechts een globale prijs, omdat er waarschijnlijk ook nog verzendkosten e.d. aan verbonden zijn. Je hebt met deze twee producten een zeer degelijke set in handen. Mijn hospita is er minder blij mee :P[/quote:a018fcc944] dit is het probleem..op tweakers .net staan ze wel.maar op de winkels niet...:p
Link naar reactie
oki is dit een goeie combinatie ?> Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS € 89- Logitech® Z-640 € 80,- bij salland automatisering..... € 169,- Niet al te duur ..maar volgens mij toch echt een hele goede combinatie?? want die 6.1 creative boxen zijn nerguns meer te vinden... maar nog wel een vraagje.. bij alle creative boxen staat altijd van Eax® Supported... als ik nu met deze boxen in spellen speel heb ik dan ook Eax® support?? of MOET ik dan creative soundcard + creative boxen hebbe??
Link naar reactie
Vlgs mij hangt het kunnen gebruiken van EAX technologie in principe alleen af van je geluidskaart. Ik heb zelf wel creative inspire 6.1 en het bevalt me zeer goed i.c.m. mijn soundblaster audigy II. Ik was in totaal wel iets meer eurotjes kwijt, maar dat was ook wel weer een tijdje (ruim half jaar) geleden. Ik heb verder geen ervaring met die speakers van Logitech, dus weet niet hoe die zijn. Ik vermoed dat het niet veel verschilt.
Link naar reactie
[quote:501e9a62e7="GreyHornet"]Budget ~ 150 Euro ..... ik had zelf dit in gedachten..maar ik weet niet of dit allemaal samen gaat.. Logitech Z-640 Creative Soundblaster Audigy 2 ZS of Logitech X-620 Hercules Fortissimo III Ik heb beiden van deze speakers beluisterd..en ik moet zeggen dat de Z-640 een voller geluid had..maar de x-620 zaten maar 3 boxen van aangesloten..dus m'n oordeel kan verkeerd zijn.. thnx 4 help .. Grey![/quote:501e9a62e7] Klipsch pro media speakers met soundblaster audigy 2 ZS!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...