Ga naar inhoud

Hoe regio-code veranderen?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb eerst gekeken met zoeken of er iets van geschreven was, maar kon helaas niets vinden. Vandaar dus mijn vraag aan jullie: Ik heb een tijd geleden een Philips stand-alone dvdspeler gekocht. Nu gebruik ik hem nog steeds en hij doet het prima. Alleen heb ik nu enkele Indische films gekocht die het niet doen op mijn speler, wel op de pc. Ik geloof dat die speler een bepaalde regio-code heeft. Ik ben een beetje aan het vingeren geweest bij instellingen enz. en zag ook een optie om 4-cijferige code in te toetsen. Nu is mijn vraag: is dat voor een regio-code, zo ja, wie weet welke dat is? Als er wat boven staat iets met illegaliteit te maken heeft, hoeven jullie geen oplossing te geven, maar laat het aub even weten. Alvast dank, en een groet. John
Link naar reactie
ALs het goed is kan je je dvd speler van philips maximaal 25 keer swicthen en dan locked ie hem op de laatste regio. Echter er is ook een permanente manier om hem regio vrij en RCE proof te krijgen. Je hebt daarvoor wel een RC6 afstandbediening of zo nodig. als je met google zoekt kan je die pages vinden, het is niet illegaal. Misschien dat je via vcdhelp in de comments ook een link ernaar toe vindt.
Link naar reactie
Als het goed is kan je de meeste " grote ' merken zelfs om laten locken door het merk zelf. Het is zeker niet illegaal, want toen ik nog bij Megapool werkte heb ik zat dvd spelers moeten sturen naar bv philips of sony die ze dan terug sturen, zodat je er alles op kan kijken. Ik zou als ik jouw was even rondkijken of google, want die 4 cijfertjes zitten er niet voor niets op. En anders gewoon even philips proberen te bereiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...