Ga naar inhoud

Erge ruis op speker en headset


Aanbevolen berichten

[quote:54d7bba85f="TheOnly"]Ik heb een PC met onboard geluidskaart. De geluidskaart heeft een uitgang aan de achter- en aan de voorzijde van de PC. Op de speakers en de headset is erg veel ruis hoorbaar, vooral als ik de speakers aan de achterkant van de pc inplug. Aan de voorkant is 't iets beter maar niet ok. Wie weet hoe dit kan komen en te verhelpen is?[/quote:54d7bba85f] En wat voor moederbord heb je dan?
Link naar reactie
Ik heb een gigabyte GA-7N400 Pro 2 (Fantastich ding, raid controller, serial ata, dual bios) Ik heb die gasten van gigabyte gisteren een mail gestuurd en kreeg vandaag antwoord: 1. Update Bios 2. Update Realtek audio driver 3. Update moederboard driver De bios update is natuurlijk wel tricky. 3 x download en de updates gedaan vanmiddag. De ruis was weg direct nadat ik de audiodriver had vernieuwd.
Link naar reactie
[quote:063eebf48b="Delectable"]De geluidskwaliteit van onboard geluid is altijd prut. Je moet een geluidskaart kopen. Die zijn heel goedkoop en elke is goed. Ik had er ook een rete oude ingedaan (5 jaar) en toen was het ook opgelost. :wink:[/quote:063eebf48b]Oh... Ik heb hier een onboard soundje (als extra) maar klinkt wel goed. Sommige zijn idd prut.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...