Ga naar inhoud

Welke DVD Brander


Aanbevolen berichten

eingelijk zit ik met het zelfde probleem. keuze nec 1300 +/- ricoh + deze is maar 69€ hier bij ons en liteone + en msi +/- men zecht dat ik net zo goed een alleen + brander kan nemen want de - branders gaan er toch uit. wie kan mij vertellen als dat zo is en bosje even op jouw vraag terug te komen wachten heeft volgens mij geen zin wou ik ook doen maar dan koop je nooit weer wat. want als die dualayer uit is zal er wel al snel weer iets nieuws komen dus dan blijf je wachten. en waarschijnlijk is hij in het begin toch niet voor de gewone man te betalen als hij al snel op de markt komt dat is ook noch de vraag. als dat al op korte termijn gebeurt?
Link naar reactie
Ik zou eens op deze site kijken: [url]http://www.tweakers.net/reviews/429/1[/url] Hier staan allerlei 8x branders. Dit is op het moment wel de maximum snelheid. Dan doe je ongeveer 10 minuten over een DVD. Bij een 4x brander doe je daar 20 minuten over. Ik zou ook goed letten op de snelheid hoe ze gewonen dvd's branden. Maar lees de revieuw maar even door. Dan kom je misschien weer een stukje verder.
Link naar reactie
Ik heb vorige week een Lite-On 811S DVDBrander gekocht bij PCMegatore, had hem 2 dagen later thuis! Fantastisch ding gewoon, ik brand DVD`s met "Imgtool" (heeft Nero nodig om te werken), ik kan zo 4x Schijfjes op 8x branden. Als je gewoon met Nero zelf wilt branden op een 4x schijfje zal je het niet lukken om hem op 8x te laten draaien. Maar goed, lite-on is een uitstekende keus, dat ie alleen DVD+R op 8x kan branden en geen DVD-R is voor mij geen probleem, ik gebruik toch alleen +R schijfjes, voor jou wel een probleem? De 851S kan ook -R op 8x fikken! EDIT: Ik zie hem in pricewatch al voor 124 euri bij WintelCo.
Link naar reactie
[quote:721d145f65="Rapid|NL|Angel"]Ik heb vorige week een Lite-On 811S Fantastisch ding gewoon, ik brand DVD`s met "Imgtool" (heeft Nero nodig om te werken), ik kan zo 4x Schijfjes op 8x branden. Als je gewoon met Nero zelf wilt branden op een 4x schijfje zal je het niet lukken om hem op 8x te laten draaien. .[/quote:721d145f65] Ik brand metdezelfde LDW811S zonder enige hulp pgms mijn DVD+R(4x) op 8x. Het zijn wel de paarse arita's. Daarvan was al lang bekend dat je die op 8x kan branden. Nero zoekt uit adhv het schijfje hoe snel hij beschreven kan worden, Nu forceer je het gewoon.
Link naar reactie
[quote:cc08af8f56="Rapid|NL|Angel"] De 851S kan ook -R op 8x fikken! [/quote:cc08af8f56] Nope, dat is de SOHW-812S en die is nog niet te koop, de LDW-851S is indentiek aan de LDW-811S. dus als je DVD-R op 8x wilt fikken moet je de SOHW-812S hebben. Zie ook: http://www.liteonit.com/ODD/english/english-product-f.asp?show=1 Ik ben overigens de gelukkige bezitter van een Lite-on LDW-811S :D
Link naar reactie
Stronger. Je zegt dat de DVD-R branders er toch uit zullen gaan en dat je dan alleen nog maar +R(w) branders zult hebben. Ik denk dat ik het hier niet helemaal mee eens ben omdat de meeste standalone DVD-spelers ALLEEN het -R(W) formaat aan kunnen. Ook de gemodificeerde X-Boxen (althans de laatst versies) kunnen alleen maar DVD-R aan. Trouwens men loopt al ruim 1,5 jaar te zeggen dat het DVD+r(w) formaat standaard wordt; snap ik eigenlijk niet waarom de meeste fabrikanten van DVD-writers nu dubbel format writes maken. Wim
Link naar reactie
[quote:c3bc75b02b="Rapid|NL|Angel"]Wat was het verschil tussen de 851S en de 811S dan? [/quote:c3bc75b02b] Geen idee, als je de specs zo leest op de site dan kan ik geen enkel wezelijk verschil vidnen. //W.J. Beckers Sluit ik me bij aan, je kan het best een +/- brander kopen, zoveel duurder zijn ze niet en je hebt nooit het probleem dat je een van beiden formaten niet aan kan.
Link naar reactie
Ik heb een mailtje naar Lite-On gestuurd over de verschillen, dit was hun antwoord: [i:8398df63ed]Dear sirs, We provide the same quality and performance for both models. In order to maintain the manufacturing and service system ,we gave them difference model names .Please visit our web site to get more information.[/i:8398df63ed]
Link naar reactie
Bosje, wil je het adres eens geven waar die Arita's (+R) te koop zijn die jij gebruikt. Ik heb ze tot nu toe niet gevonden in de winkels op op i-net zie ik vaak 2,4 speed staan. De Lite-on 811S die ik gebruik heb ik toch last mee gehad. Slechte herkenning van DVD types (de -R van Imation en van Maxell slikt hij niet. Na flashen met nieuwere "drivers" (originele van Lite-on zelf) deed hij helemaal niets meer. Gelukkig kon ik m ruilen, maar deze herkent bovengenoemde nog steeds niet en ik durf niet meer te flashen uit angst dat t dan weer verprutst wordt. Ik brand momenteel dus op Fuji DVD + R op max 2,4 speed. Erg teleurstellend voor een brander die 8 x zou moeten kunnen.
Link naar reactie
[quote:a552cc0d8e="El-Broosha"]Bosje, wil je het adres eens geven waar die Arita's (+R) te koop zijn die jij gebruikt. Ik heb ze tot nu toe niet gevonden in de winkels op op i-net zie ik vaak 2,4 speed staan. De Lite-on 811S die ik gebruik heb ik toch last mee gehad. Slechte herkenning van DVD types (de -R van Imation en van Maxell slikt hij niet. Na flashen met nieuwere "drivers" (originele van Lite-on zelf) deed hij helemaal niets meer. Gelukkig kon ik m ruilen, maar deze herkent bovengenoemde nog steeds niet en ik durf niet meer te flashen uit angst dat t dan weer verprutst wordt. Ik brand momenteel dus op Fuji DVD + R op max 2,4 speed. Erg teleurstellend voor een brander die 8 x zou moeten kunnen.[/quote:a552cc0d8e] Ik heb zelf de Plextor. Als jij die voor € 190 kunt kopen zou ik dat zeker doen. In mijn omgeving heb ik hem nog niet voor minder dan € 219 gezien. Hij bevalt mij prima en brand o.a. Philips en Verbatim DVD's moeiteloos op 8 speed.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...