Ga naar inhoud

hulp bij branden film


Aanbevolen berichten

Kun je misschien het hele type van de brander geven. (welk model dus) Want ik heb sterk het vermoeden dat het hier gaat om een dvd-rom die cd-s kan branden. :roll: Maar misschien ook niet. Bedoel je er dan eigenlijk mee dat je dvd's niet kan lezen of dat je ze niet kan branden? Welke software gebruik je anders om te branden?
Link naar reactie
[quote:2f702761e4="MichelG"]Kun je misschien het hele type van de brander geven. (welk model dus) Want ik heb sterk het vermoeden dat het hier gaat om een dvd-rom die cd-s kan branden. :roll: Maar misschien ook niet. Bedoel je er dan eigenlijk mee dat je dvd's niet kan lezen of dat je ze niet kan branden? Welke software gebruik je anders om te branden?[/quote:2f702761e4] Hoi, mijn brander is een AOPEN CD-RW CRW2440 en ik had het eerst geprobeerd met nero5.5 daarna ook met 6.0. maar elke keer krijg ik dezelfde melding dat er geen media in de brander zit. doe ik een orginele dvd erin leest hij hem wel maar dan krijg ik geen beeld en geluid. het branden van een film lukt dus niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...