Ga naar inhoud

Ondertiteling dvd te klein op tv


Aanbevolen berichten

Ik speel mijn dvd's af op de computer en kijk ze via m'n tv-out op de tv. Maar omdat ik niet al te groote tv heb, is de ondertiteling best wel klein. Dan zit je dus de hele tijd te turen naar het beeld om de ondertiteling te kunnen lezen. Bij een Divx of Xvid file heb ik hier geen last van omdat ik doormiddel van Radlight de ondertiteling groter kan maken. Ik speel mijn dvd's af met WinDVD. En omdat ik geen zin heb om al mijn dvd's om te zetten naar divx stel ik hier de vraag: Hoe kan de ondertiteling van een DVD groter maken? Ik heb het overigens ook al geprobeerd om de resolutie te veranderen, maar hierdoor wordt de ondertiteling niet groter. Alvast hartelijk bedankt allemaal! :D (ps, ik hoop dat dit topic beter gaat als mijn vorige topic)
Link naar reactie
Harstikke bedankt, Pan&Scan werkt best wel goed. Nu is meteen het beeld ook niet meer zo smal. Ik maak overigens gebruik van WinDVD4 Bestaat er ook nog een andere optie om de ondertiteling nog groter te maken? Want het is nog steeds kleiner als dat je normaal ondertiteling van een video kijkt. Maar in ieder geval harstikke bedankt, dit scheelt al een heleboel. :D
Link naar reactie
Ik zou het niet direct kunnen of er nog een andere mogelijkheid bestaat. Staat j beeldformaat op pal? Anders moet je eens proberen met windvd 5 Ik gebruik die versie en heb die enkele weken terug eens doorgelust naar de tv, maar ik kan mij niet herrinneren dat de ondertiteling te klein was. Je kan een demo van de website van intervideo downloaden, je kan het eens uitproberen en dan kun je nog zien wat je doet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...