Ga naar inhoud

melding nieuwe hardware


Aanbevolen berichten

Wie helpt mij? Ik heb een nieuwe DVD writer van Pioneer (DVR-106D) geïnstalleerd, maar heb geen software. Ik gebruik Windows XP en deze herkend de nieuwe hardware wel, maar blijft na opstart constant de melding"nieuwe hardware ontdekt" geven. Ook bij het bezoeken van het web (advies XP) wordt er geen software gevonden. Pioneer heeft geen driver op het web staan en meldt dat XP zelf detecteeert. Klopt!! Maar hoe krijg ik die constante melding weg en/of waar vind ik de software WEL? Bedankt voor de hulp. Rodiep
Link naar reactie
[quote:c5a79aa0e8="rodiep"]Wie helpt mij? Ik heb een nieuwe DVD writer van Pioneer (DVR-106D) geïnstalleerd, maar heb geen software. Ik gebruik Windows XP en deze herkend de nieuwe hardware wel, maar blijft na opstart constant de melding"nieuwe hardware ontdekt" geven. Ook bij het bezoeken van het web (advies XP) wordt er geen software gevonden. Pioneer heeft geen driver op het web staan en meldt dat XP zelf detecteeert. Klopt!! Maar hoe krijg ik die constante melding weg en/of waar vind ik de software WEL? Bedankt voor de hulp. Rodiep[/quote:c5a79aa0e8]Ik heb [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/861830] hier [/url] iets gevonden misschien heb je er wat aan.
Link naar reactie
Aan allen die ook zo'n probleem hebben: Ik ben eruit en de brander werkt perfect + windows vraagt niet meer om de installatie van de hardware: Na het plaatsen van de brander in je pc moet je daarna je brandersoftware, ook al was die al geïnstalleerd, opnieuw installeren. Pas dan ziet Windows dat er software is geïnstalleerd en vraagt daar niet meer om. Vergeet niet na installatie van die software je pc opnieuw op te starten om alles actief te maken. Bedankt voor alle hulp.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...