Ga naar inhoud

wat voor speakers te kiezen?


Aanbevolen berichten

ik heb momenteel een inspire 5.1 5300 en die was opzich prima maar begint nu errug vreemde kuren te vertonen..( geluid valt weg als er iets op de grond valt etc...) en aangezien ik er al meerdere keren problemen mee heb gehad heb ik toch besloten z.s.m een ander speakersetje te kopen voordat ik helemaal geen geluid meer heb.. nou is mijn oog gevallen op een home cinema setje ipv een pc speakersetje de [b:7a5ca94c79]Ozaki B5 HM050[/b:7a5ca94c79] nou heb ik 2 vragen: 1 is dit een beetje goed setje 2 is dit aan te raden als je het voor games, films(DVD) en muziek gaat gebruiken Ik heb eff zitten vergelijken met andere speakersetjes en deze is voor hoeveelheid wattage en pijsverhouding errug okee (ook omdat ie een wireless remote heeft..) ik kan deze voor ongv 99 euro excl btw krijgen wat vinden jullie? P.S. Bijkomend voordeel is dat ik em op m'n tv kan aan sluiten... en ik heb nu een SB Live! 5.1 Player en ik heb voorlopig Creative afgezworen, ik wil nu een ander setje hebben en heb een bestedings buget van ~ 150 euro linkie naar specs: http://ozaki.be/nl/producten/HM050.htm
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...