Ga naar inhoud

1 brandsnelheid


Aanbevolen berichten

Brandsnelheden kunnen idd worden beinvloed door het merk schijfje in combinatie met een DVD brander. Het beste is proberen te vinden wat 'beproefde' merken zijn met juiste brandsnelheden. Branders kunnen overigens ook vaak worden geflashed met nieuwste firmware om zo betere ondersteuning te geven aan meerdere merken DVD schijven. Je kunt eenvoudig zien welke firmware je nu hebt onder Nero: Start Nero: recorder---> recorder kiezen.Achter "revisie van Firmware" kan je de huidige versie lezen. Mocht je willen flashen (iets waar je goed over na moet denken want terugflashen gaat niet) gebruik dan alleen originele firmware van in jou geval Plextor zelf, anders vervalt je garantie.
Link naar reactie
Bedankt voor de reacties al maar ik denk niet dat dit de oplossingen zijn. Ik heb de laatste firmware 1.03 en heb dvd schijfjes van plextor zelf. Wanneer ik bij nero in het submenu van branden ga kijken kan ik maar kiezen uit 1 snelheid,dan zit er nog geen dvd schijfje in de schrijver. Als ik dan de meegeleverde cd met de software gewoon in de schrijver leg verandert de snelheid in het submenu naar 4,1x(.....) en 5,1x(....). Ik denk precies dat het probleem ergens bij nero ligt.
Link naar reactie
[quote:732306dec7="astra"]van plextor zelf. Wanneer ik bij nero in het submenu van branden ga kijken kan ik maar kiezen uit 1 snelheid,dan zit er nog geen dvd schijfje in de schrijver. Als ik dan de meegeleverde cd met de software gewoon in de schrijver leg verandert de snelheid in het submenu naar 4,1x(.....) en 5,1x(....). Ik denk precies dat het probleem ergens bij nero ligt.[/quote:732306dec7] Probleem ligt niet bij Nero maar bij jouw :wink: Zoals de anderen al hebben gezegd, Nero bepaald het aan het schijfje dat erin zit. Geen schijfje erin, dan weet ie het ook niet. :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...