Ga naar inhoud

SVCD en Nero


Aanbevolen berichten

Ik heb een film in svcd-formaat op mijn harde schijf staan. Als ik hem op de computer afspeel werkt het allemaal perfect. Als ik hem echter met Nero (5.5.8.2) brand en hem afspeel, blijft de film om de zoveel minuten even stilstaan met macroblokken in beeld. Ik heb het tot twee keer geprobeerd, en bij de tweede cd is het alleen maar erger.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:a32da9d864="m021"]Misschien ligt het trouwens wel niet aan Nero, maar [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=669272]hieraan[/url].[/quote:a32da9d864] Nou daar lag het dus niet aan :( Ik gebruik nu een ander (beter) merk cd's en nog steeds hetzelfde probleem: soms blijft de film 'hangen' maar gaat daarna weer door, en op een bepaald punt blijft hij hangen en wil helemaal niet verder. En nogmaals, als ik het bestand dat op de harde schijf van mijn pc staat afspeel, werkt het gewoon. BTW, het zijn niet echt svcd's die ik probeer te maken, maar CVD's (China Video Disc). Maar daar heb ik in het verleden ook geen problemen mee gehad. Ik ben wel een nieuwe encoder (nl. DVDx) gaan gebruiken. En vroeger gebruikte ik CopyDVD. Maar daar kan het toch niet aan liggen, immers, het bestand op de harde schijf werkt gewoon? [quote:a32da9d864]als burnproof regelmatig ingrijpt dan brand je niet goed[/quote:a32da9d864] De read buffer zakt wel een aantal keren (maximaal tot 16% geloof ik). Maar Burn Proof heb ik niks over gezien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...