Ga naar inhoud

2 dvd spelers


Aanbevolen berichten

Ik heb een dell dimension 8200 en heb hier de cd schrijver uitgehaald en vervangen met een nec 1300 a (dvd brander) Ook lag er al een Nec dvd (5800) in het rare is nu dat ik 1 van beide kan gebruiken, de andere wordt dan gezien als cd-rom. Wel ziet xp de 2 dvd spelers dus en de eigenschappen zijn ook goed maar een 1 op 1 kopie gaat dus niet wat heb ik al gedaan: bios geupdate jumper setting veranderd (master-slave-cable select) ook heb ik de lezer als slave na de hard disk gelegd niks helpt, dell zegt dat het een software probleem is en geven verder geen ondersteuning, wie kan me helpen??? dvd branden gaat uitstekend,zoalng hij maar van mijn harde schijf komt
Link naar reactie
Ben ook geschrokken, maar meer aan het feit dat je een DVD 1 op 1 kan kopieren. Dacht dat dat niet ging. Heb je de software opnieuw geinstalleerd ? Is die andere NEC nu een dvd brander of een dvd speler ? OS ziet elke speler als cdrom, pas nadat je software hebt geinstalleerd, verschijnt ie in het betreffende pgm als dvd speler en of brander
Link naar reactie
je kan bij www.pandora.be kijken en de zoekfunctie in dit forum gebruiken. (ik heb zelf nog geen dvd brander) Er zijn verder genoeg forummers die je verder kunnen helpen. Geoon wat geduld hebben, en misschien duidelijker het probleem waar je mee zit omschrijven. Met welke programma, wat de foutboddschappen zijn en het zal regenen van reacties.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...