anoniem Geplaatst: 4 november 2003 Delen Geplaatst: 4 november 2003 Ik heb een dell dimension 8200 en heb hier de cd schrijver uitgehaald en vervangen met een nec 1300 a (dvd brander) Ook lag er al een Nec dvd (5800) in het rare is nu dat ik 1 van beide kan gebruiken, de andere wordt dan gezien als cd-rom. Wel ziet xp de 2 dvd spelers dus en de eigenschappen zijn ook goed maar een 1 op 1 kopie gaat dus niet wat heb ik al gedaan: bios geupdate jumper setting veranderd (master-slave-cable select) ook heb ik de lezer als slave na de hard disk gelegd niks helpt, dell zegt dat het een software probleem is en geven verder geen ondersteuning, wie kan me helpen??? dvd branden gaat uitstekend,zoalng hij maar van mijn harde schijf komt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2003 nou ik ben geschrokken van de vele antwoorden, iedereen hartelijk bedankt :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2003 Ben ook geschrokken, maar meer aan het feit dat je een DVD 1 op 1 kan kopieren. Dacht dat dat niet ging. Heb je de software opnieuw geinstalleerd ? Is die andere NEC nu een dvd brander of een dvd speler ? OS ziet elke speler als cdrom, pas nadat je software hebt geinstalleerd, verschijnt ie in het betreffende pgm als dvd speler en of brander Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2003 ik heb 1 dvd BRANDER en 1 DVD SPELER de brander word gewoon gezien als: een DVD station de speler als cd-rom, pas als ik een dvd erin doe is het een dvd speler behalve weer als ik deze dvd wil kopieren, dan is het weer een cd-rom. ik maak zelf video dvd's oa over pretparken, een 1 op 1 kopie moet dan toch kunnen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2003 je kan bij www.pandora.be kijken en de zoekfunctie in dit forum gebruiken. (ik heb zelf nog geen dvd brander) Er zijn verder genoeg forummers die je verder kunnen helpen. Geoon wat geduld hebben, en misschien duidelijker het probleem waar je mee zit omschrijven. Met welke programma, wat de foutboddschappen zijn en het zal regenen van reacties. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2003 nog even dit: de zoekfunctie heb ik al gebruikt, ik ben namelijk gewend aan forums en doe al 4 jaar veel werk op een bepaald forum :D programma maakt verder niet uit maar ik gebruik momenteel instant copie van pinnacle Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2003 Daisy, ik heb precies hetzelfde probleem. sinds ik mijn nec 1300 geinstalleerd heb wil mijn pioneer dvd-speler geen dvd's meer lezen. als cdrom doet ie het prima. ik hoop dat iemand weet wat voor vreemds hier aan de hand kan zijn. bOp Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2003 blijkbaar weet niemand het en heeft het met de beveiliging te maken, ik gebruik nu nero en die ziet 2 dvd spelers ik leg hem in de dvd lezer en dan ziet hij hem, een lege dvd in de brander, klik branden en pats hij herkend de dvd niet meer, leuk he:( Nu kost het me dus 25 extra om een image te maken:( Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen