Ga naar inhoud

DVD op dvd speler kunnen afspelen ?


Aanbevolen berichten

De films die ik gedownload heb wil ik op me CD zetten en dan op me dvd speler kunnen afspelen. Ik hoor vaak dat je ze dan moeten branden als Svcd of Vcd maar dat lukt niet echt. Welke proggramas om die CD's te branden kan je hier voor het best gebruiken? En moet je DvD speler ook Vcd of Svcd ondersteunen? Me DvD brander is een : Plextor internal E-IDE (ATAPI) DVD+- R/RW px 708A
Link naar reactie
[quote:6dfcb342da="RoBiN!"]De films die ik gedownload heb wil ik op me CD zetten en dan op me dvd speler kunnen afspelen. Ik hoor vaak dat je ze dan moeten branden als Svcd of Vcd maar dat lukt niet echt. Welke proggramas om die CD's te branden kan je hier voor het best gebruiken? En moet je DvD speler ook Vcd of Svcd ondersteunen? Me DvD brander is een : Plextor internal E-IDE (ATAPI) DVD+- R/RW px 708A[/quote:6dfcb342da] Welkom op het forum. Gebruik volgende keer de zoekfunctie. Deze vraag is al vaker gesteld. Kijk bij www.sectie.be onder kopje 'DivX -> (s)vcd'. [edit]1400'ste bericht :D:D
Link naar reactie
oke bedankt maar ik heb een probleempie ik doe wat er op die site staat ... start het programmatje , selecteer een map met genoeg ruimte , en dan staat er druk op de groene knop ! Die groene knop komt niet tevoorschijn als ik deze bovende settings heb gedaan. Tenzij ik hem op ISO of FILE zet maar dat is volgens de site niet de bedoeling en als ik de volgende stappen moet doen heb ik toch echt een IFO file nodig ? Dus wat nu ? :-? alvast bedankt voor de info.
Link naar reactie
Je wilde toch een (s)vcd maken? Je zit nu bij de DVD kopieer gedeelte: [op sectie.be][i:aaa0b157d3] Met DVD Decrypter een image-file op harde schijf maken - start DVD Decrypter - plaats de DVD - automatisch wordt de DVD ingelezen - menu "Mode" - "ISO" - "Read" - klik in het midden van het venster op het gele mapje en kies een een naam en doelmap voor de aan te maken image-file. - klik nu onderaan DVD Decrypter op de groene RIP-knop en DVD Decrypter zal starten met het rippen van de dvd en het maken van een DVD-image file op je HD In de map die je kiest zal DVD Decrypter tijdelijk de DVD kopiëren. Het is daarom noodzakelijk dat in de map die je kiest minstens evenveel vrije ruimte is als de omvang (size) van de originele DVD. Hoeveel ruimte je juist nodig hebt kan je in het rechtervenster terugvinden (Size:....... bytes). Afhankelijk van je filesystem (FAT32 of NTFS) zal DVD Decrypter ofwel 1 grote file aanmaken (.ISO) of meerdere kleine files waarvan eentje met de extensie .DVD.[/i:aaa0b157d3] Dit is voor het maken van een DVD dus, niet voor een (s)vcd. Jij moet [url=http://www.sectie.be/divx2svcd/hoe.htm]hier[/url] zijn
Link naar reactie
oke. Ik ben nu aan de slag gegaan met TMPGENC maar met bijna al me films heb ik daar porblemen mee. Met 2Fast2Furious krijg ik deze foutmelding : Outside Exception C000001D Met Bruce Almighty Crash dat proggie helemaal zonder een melding. Met lord of The Rings : Error write occurred at address 0048D350 in module TMPGENC.exe reffering address 000000008.
Link naar reactie
Zijn er ook nog bepaalde instellingen die je moet doen ofzo bij TMPGEnc misschien ? De films die ik al gedownload heb probeer ik nu dus om te zetten naar mpeg1 om ze als vcd te branden zoals er op die site stond dit is toch de goede manier of moet ik nog andere handelingen doen voordat ik met TMPGenc aan de slag ga ? :-?
Link naar reactie
[quote:e0ece27900="Johnny321"]Afhankelijk van je filesystem (FAT32 of NTFS) zal DVD Decrypter ofwel 1 grote file aanmaken (.ISO) of meerdere kleine files waarvan eentje met de extensie .DVD.[/i][/quote:e0ece27900] Bij mij niet hoor. Hij schrijft 3 verschillende bestandsformaten neer: *.I00 *.I01 *.MDS maar geen *.DVD Ik zit ook al maanden met hetzelfde problemen te kloten en ik snap er nog steeds geen zak van. Maar ik zal braaf deze tread blijven volgen en mischien lukt het ooit nog wel eens. :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...