Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een dvd brander maar ben nog niet helemaal thuis in de werking van het ding. Hopelijk is er iemand die even de tijd heeft om kort een paar dingen aan me uit te leggen... 1. Een orginele dvd copiëren lukt tenzij de orginele dvd groter is dan 4,7 GB; hoe kan ik zo'n film wel op één schijfje krijgen of moet ik de inhoud op de een of andere manier splitsen? 2. Ik haal veel films binnen (bittorrent). Kan ik deze op een dvd branden zodat ik ze overal kan afspelen? Het lukt me in eerste instantie niet om divx, avi en xvid bestanden te branden. Moet ik deze ook omzeten en zo ja waarin en waarmee? En hoe kan ik eventueel de ondertitels (aparte file) in de film op dvd meebranden? Bij voorbaat dank!
Link naar reactie
ik werk sind 2 weken met DVDshrink en dat werkt perfect!! echt een aanrader en het is nog gratis ook. De DVD maak je passend door overbodige extra's weg te laten en/of door compressie toe te passen. rippen naar de harde schijf en branden met Nero 5.5 (latere versie) gebruik voorlopig nog niet Nero 6 want daar zitten nog wat bugs in. sukses.
Link naar reactie
Smartripper. Selecteer bij Smartripper 'all files' en rip ze naar je harde schijf. Als dit klaar is gebruik je DVD2One. Hiermee selecteer je vervolgens wat je wil (hoofdfilm - taal - subtitles). Nadien brand je de nieuwe (indien nodig gecomprimeerde) files met een brandprogramma. Voor je smartripper opstart moet je wel de files unlocken. Dit doe je door de DVD even af te spelen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...