Ga naar inhoud

Programma om tv te kijken?


Aanbevolen berichten

[quote:ce5aac327a="rik999"]Bij dit programma gaat het zappen erg langzaam, wordt de kwaliteit erg slecht overgebracht op het scherm en ik kan het niet slepen van het ene beeldscherm naar het andere, ik heb namelijk 2 beeldschermen aangesloten.[/quote:ce5aac327a] Probeer es DScaler. Ik betwijfel trouwesn of je betere kwaliteit krijgt. De software van pinnacle is afgestemd op de kaart, dus ik denk dat dat beter is, maarja, je moet het zelf weten. Maar is je signaal wel sterk genoeg? http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=92580 Je zegt in een vorig topic ook dat je een vrij lange kabel hebt. Hoe dik is dien ongeveer? Hoe dikker hoe beter natuurlijk.
Link naar reactie
Bedankt voor de tip dscaler, zal het proberen. Over dekabels en het signaal, ik heb ongeveer 0.75cm dikke kabels. In de link van je bericht staat ook iets over metalen en plastic pluggen. Ik heb een ijzeren plaatje waarop ik het snoer monteer en daaromheen zit een plastic hulsje, als ik op internet naar fotos kijk dan valt het onder de metalen pluggen volgens mij. Het beeld op mijn gewone tv is ook niet al te best, het heeft ook last van sneeuw. Bij de zenders met een lage frequentie(zoals nederland 1,2,3 en the box) is het beeld erg goed bij de zenders met een hoge frequentie (de commerciele) is het beeld veel minder misschien heeft dit er ook nog wat mee te maken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...