Ga naar inhoud

Video capturing TV kaart lukt niet echt.....


Aanbevolen berichten

In welk formaat neem je op?? Ik vermoed dat je processor te langzaam is voor MPEG2 Ik heb zelf een AMD-XP1900+ met een PCTV pro, als ik boven 6Mbit/s uitkom bij een opname dan gaat het ook bij mij een beetje schokken. Wat kan helpen is om bij opnames zoveel mogelijk programma's op de achtergrond te de-activeren en alleen je TV kaart op te starten. Staat je harde schijf ook alleen op de IDE poort?? 512Mb pc2700, 80+120 GB Maxtor drives
Link naar reactie
Nou, heb maar 1 schijf op deze IDE poort en 1 externe via firewire. heb keurig alle mogelijke programma's en services gesloten met enditall2 geen resultaat heb na overleg met pinneacle , de resolutie op 800x600 teruggezet en 16 bits kleuren iets verbetering daarna een sysinfo naar hen gestuurd en als oplossing droeg men aan dat de onboard geluids kaart niet zou voldoen omdat deze teveel processor capaciteit zou beslaan...... verder op hun advies de prioriteiten van de codecs gewijzigd Dit laatste gaf inderdaad wat meer verbetering maar het is nog steeds niet optimaal..... 8)
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...