Ga naar inhoud

DVD-r media


Aanbevolen berichten

Ik heb een Panasonic DMRE-50 dvd recorder (niet in de pc, maar stand alone). Nu wil ik weten of ik de dvd-r discs die te koop zijn van merken als Arita, Princo etc. gewoon kan gebruiken op mijn Panasonic. Ik weet dat ze dan voor data en video geschikt moeten zijn, maar weet niet of ik zomaar alles kan aanschaffen. Ik lees op bepaalde sites dat de discs getest zijn met bepaalde merken dvd recorders, maar dan alleen in de pc! Maakt dit verschil, of kan ik alles gebruiken? Ik zie een aanbieding van Princo dvd-r`s, maar lees ook hier en daar dat deze niet zo goed zijn! Kortom, ik weet het niet meer :o !!! Kan iemand opheldering bieden? Bvd :wink:
Link naar reactie
Features: Multiregion DVD Recorder DVD-RAM and DVD-R Recording and Playback MP3 Playback Dolby Digital 5.1 / DTS output Time Slip function Direct Navigator Playlist Playback Up to 12hr recording time (EP mode) with DVD-RAM Up to 6hr recording time (EP Mode) with DVD-R Exact Fit Recording (with FR Mode) Videoplus+ Front AV inputs Composite video input & output Scart input & output (RGB) S-video input & output Analogue stereo audio inputs & outputs Optical digital output Supplied with remote control Scart leads required for TV connection Dus vrijwel elke DVD-R moet gebrand kunnen worden met die brander. Een kwestie van proberen
Link naar reactie
Princo durft wel eens problemen leveren, de ene keer heb je spindle waarvan je alle disks kan gebruiken, een andere keer zijn er een vijftal slechte bij. Dus geen stabiele kwaliteit. Ook op gebied van beeldkwaliteit zijn ze niet 100% , mozaiekbeeld (kleine blokjes) komt af en toe voor. Persoonlijk houd ik mij aan de bekende merken: Sony TDK Imation That's Write Panasonic
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...