Ga naar inhoud

pci kaart met een scart in gang


Aanbevolen berichten

haai ik heb vraag ik wil binnen kort een Marantz dv 6400 dvd speler koopen en ik wil het beeld door stuuren naar mijn pc en dan dvd kijkken op mijn monitor nu is mijn vraag de dvd speeler heeft een SCART als uit gang voor beeld zijn er pci kaarten waar je een scart kabel op aan kan sluiten ?? zoo ja waar zijn ze tekoop vast bedankt :D :D :D :D :D
Link naar reactie
[quote:6f0516b2ae="=$5=SUB-ZERO"]haai ik heb vraag ik wil binnen kort een Marantz dv 6400 dvd speler koopen en ik wil het beeld door stuuren naar mijn pc en dan dvd kijkken op mijn monitor nu is mijn vraag de dvd speeler heeft een SCART als uit gang voor beeld zijn er pci kaarten waar je een scart kabel op aan kan sluiten ?? zoo ja waar zijn ze tekoop vast bedankt :D :D :D :D :D[/quote:6f0516b2ae] :-? Ik weet iets beters , koop een interne DVD player, of zet een TV naast je monitor.Tis een beetje overkill wat jij wilt.Maar goed,je kunt een TV kaart kopen en een snoertje met een scart en en een plug, scart in DVD en plug in TVkaart.Zal het werken ...........Mijn video recorder wel . Als het zou werken dan zou dat betekenen dat ik de DVD kan capturen naar elk formaat.Niks geen gedonder met beveiliging enz. Joepie de oplossing
Link naar reactie
Soms heeft een dvd speler ook een S-VHS aansluiting en of Composiet aansluiting. Die zou je ook kunnen gebruiken. De Scart heeft niet zoveel zin want die is of gelijk aan de eerder genoemde aansluiting of RGB. Een RGB ingang heb ik tot nog toe niet gezien op een computer. Voor de rest wel eens met stelf01, een aparte monitor is praktischer als je toch vaak wilt kijken.
Link naar reactie
ik heb nu Audigy 2 geluid kaart maar die zit nu dus op mijn versterker met een kabel maar nu is het geluid wat uit je Audigy 2 komt steroe wand mijn versterker zit op de uit gang van mijn front spiekers van mijn geluid kaart dus daar om wil ik een dvd koopen waar de beeld naar mijn pc gaat en het geluid naar mijn versterker dan heb je veel mooier geluid ik heb al keer dat ge testen het is mooier als het uit een versterker komt. en ik zit op een Marantz RC 6200 dat is een 6.1 AV Surround Receiver met DTS en wat denk je nu waar mooier geluid uit komt een geluid kaart van 150 E of een versterker van 1000E +
Link naar reactie
[[i:288c850a0a]quote="=$5=SUB-ZERO"]ik heb nu Audigy 2 geluid kaart maar die zit nu dus op mijn versterker met een kabel maar nu is het geluid wat uit je Audigy 2 komt steroe wand mijn versterker zit op de uit gang van mijn front spiekers van mijn geluid kaart dus daar om wil ik een dvd koopen waar de beeld naar mijn pc gaat en het geluid naar mijn versterker dan heb je veel mooier geluid ik heb al keer dat ge testen het is mooier als het uit een versterker komt. en ik zit op een Marantz RC 6200 dat is een 6.1 AV Surround Receiver met DTS en wat denk je nu waar mooier geluid uit komt een geluid kaart van 150 E of een versterker van 1000E +[/quote] [/i:288c850a0a] 8) tja , ben met stomheid geslagen.Heb geen woorden meer 8)
Link naar reactie
[quote:14b8cee4f0="=$5=SUB-ZERO"]ik heb nu Audigy 2 geluid kaart maar die zit nu dus op mijn versterker met een kabel maar nu is het geluid wat uit je Audigy 2 komt steroe wand mijn versterker zit op de uit gang van mijn front spiekers van mijn geluid kaart dus daar om wil ik een dvd koopen waar de beeld naar mijn pc gaat en het geluid naar mijn versterker dan heb je veel mooier geluid ik heb al keer dat ge testen het is mooier als het uit een versterker komt. en ik zit op een Marantz RC 6200 dat is een 6.1 AV Surround Receiver met DTS en wat denk je nu waar mooier geluid uit komt een geluid kaart van 150 E of een versterker van 1000E +[/quote:14b8cee4f0] Snap het niet helemaal : maar in elk geval het geluid uit de AV receiver slaat altijd het geluid van een PC. Zeer zeker als het zo'n toppie is. Met dit geluid, kijk je de dvd op je TV zonder kwaliteits verlies en zeer goed geluid. DTS film erin en zoals mij dochter zegt : je gaat je afvragen waarom ze de geur er niet bij hebben gedaan.
Link naar reactie
[/quote] :-? Maar goed,je kunt een TV kaart kopen en een snoertje met een scart en en een plug, scart in DVD en plug in TVkaart.Zal het werken ...........Mijn video recorder wel . Als het zou werken dan zou dat betekenen dat ik de DVD kan capturen naar elk formaat.Niks geen gedonder met beveiliging enz. Joepie de oplossing[/quote] Mijn videorecorder werkt er ook op op deze manier,maar dat dvd capturen gaat zo niet werken (denk ik) aangezien wanneer ik een originele videoband wil opnemen op pc hij weleswaar wel kopieert, ook afspelen doet het nog maar met zwart beeld. Eigen opgenomen videobanden kan ik wel kopieren naar pc (geen beveiliging).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...