Ga naar inhoud

nero dvd software


Aanbevolen berichten

ik heb vandaag een dvd writer gekocht en in laten bouwen in de winkel dat is allemaal prima er zat software bij Nero 5 maar geen handleiding erg vreemd maar hoe moet ik nu een dvd branden van cd naar cd dus me dvd film in me cd-rom dvd rom en een lege in me dvd writer of juist niet ik heb al iets gelezen over smartripper maar die werkt niet want me dvds zijn beveiligd had daar al een topic over geopend kan iemand me alsjeblieft helpen :cry:
Link naar reactie
Eerst moet je de DVD rippen naar je harde schijf. Met DVD2One kan je de hele boel comprimeren zodat ie op 1 DVd past. Eventueel kan je al een aantal vreemde talen die je niet nodig hebt eruithalen. Nadien kan je met behulp van Nero een VideoDVD bakken. Smartripper kan je hier downloaden: http://www.afterdawn.com/software/dawnload.cfm?mirror=184&software_id=251 En DVD2One hier: http://www.dvd2one.com/files/dvd2one130.exe
Link naar reactie
En zoals gewoonlijk moet je het eten er ook nog met de lepel ingieten. :evil: Waarvoor is die zoekfunktie, google enz . offtopic:Valt me steeds vaker op dat men verwacht gelijk een antwoord tekrijgen op een probleem inplaats van effe zoeken. Zoeken schijnt moeilijk tezijn . Vroeger --opa spreekt--- :D moesten we zelf alles uitzoeken en ontdekken,maar met de opkomst van windows wil men alles voorgemalen hebben :wink:
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Niet echt vriendelijk STELF01 !!! Maar goed, ik ben van mening dat dit een FORUM is bedoeld om ervaringen uit te wisselen en om bijvoorbeeld vragen te stellen en/of te beantwoorden! Het komt altijd voor dat dezelfde onderwerpen weer aan het licht worden gebracht.Er verandert dan ook zeer veel in een zeer korte tijd in deze digitale wereld. Dus als we naar google moeten of naar de "zoek" functie kan dit forum wel gesloten worden. Ik heb bij deze dan ook een (al eerder gestelde) vraag; Ik gebruik NERO om DVD's te branden, maar ik merk dat dit vaak mis gaat, netjes een dvdtje gebrand en blijkt dat deze halverwege blijft hangen tijdens het bekijken vanaf mijn stand-alone speler, er is ook een lijn zichtbaar op het schijfje, met andere woorden er wordt een stukje overgeslagen tijdens het branden. Iemand enig idee hoe dit komt? Is er een ander programma wat beter is dan Nero? Misschien zijn er in tussen tijd dat deze vraag eerder is gesteld mensen die hier meer vanaf weten, maar dit nog niet terug te vinden is in de "zoek" functie ? Bij voorbaat dank voor de reacties! Leon
Link naar reactie
[i:2b587b8d10][quote:2b587b8d10="wildervanksterdallen"]Niet echt vriendelijk STELF01 !!! Maar goed, ik ben van mening dat dit een FORUM is bedoeld om ervaringen uit te wisselen en om bijvoorbeeld vragen te stellen en/of te beantwoorden! Het komt altijd voor dat dezelfde onderwerpen weer aan het licht worden gebracht.Er verandert dan ook zeer veel in een zeer korte tijd in deze digitale wereld. Dus als we naar google moeten of naar de "zoek" functie kan dit forum wel gesloten worden. Ik heb bij deze dan ook een (al eerder gestelde) vraag; Ik gebruik NERO om DVD's te branden, maar ik merk dat dit vaak mis gaat, netjes een dvdtje gebrand en blijkt dat deze halverwege blijft hangen tijdens het bekijken vanaf mijn stand-alone speler, er is ook een lijn zichtbaar op het schijfje, met andere woorden er wordt een stukje overgeslagen tijdens het branden. Iemand enig idee hoe dit komt? Is er een ander programma wat beter is dan Nero? Misschien zijn er in tussen tijd dat deze vraag eerder is gesteld mensen die hier meer vanaf weten, maar dit nog niet terug te vinden is in de "zoek" functie ? Bij voorbaat dank voor de reacties! Leon[/quote:2b587b8d10][/i:2b587b8d10] ??? Mijn hemel da's een ouwe, ik heb in februarie ook al eens zo iets geschreven dach ik :D :D . zoek effe op als je wilt 8) Wat betreft je vraag, je kunt beter een nieuw draadje aan maken. offtopic: De dallen achter Veendam zijn mij zeer bekend :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...