Ga naar inhoud

Geen geluid na koude start, wel na warme


Aanbevolen berichten

Mijn Hoontech Soundtrack Digital XG geluidskaart heeft het onder XP lange tijd prima gedaan op mijn Athlon XP 1700+ PC. Alleen op een gegeven moment deed hij het na een koude start of helemaal niet of de systeemgeluiden en MP3’s deden het op 78-toeren. Voor de jongeren onder ons, zoals de smurfen..... Na een warme start deed hij het dan wel goed. Ik kwam er achter dat mijn Dynalink/Agere modem een wave-mogelijkheid heeft voor spelletjes, die automatisch geïnstalleerd werd met het modem. Nadat ik deze uitgeschakeld heb, komt het opstarten op 78-toeren inmiddels niet meer voor. Nog steeds is het zo dat ik altijd na een koude start geen geluid heb en na een herstart wel. Ik heb onlangs Windows XP geherinstalleerd maar dat maakt niets uit. De drivers van de Hoontech zijn de laatst beschikbare voor XP. Wie weet een oplossing?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:89818bf6a6="Moa"]Mijn Hoontech Soundtrack Digital XG geluidskaart heeft het onder XP lange tijd prima gedaan op mijn Athlon XP 1700+ PC. Alleen op een gegeven moment deed hij het na een koude start of helemaal niet of de systeemgeluiden en MP3’s deden het op 78-toeren. Voor de jongeren onder ons, zoals de smurfen..... Na een warme start deed hij het dan wel goed. Ik kwam er achter dat mijn Dynalink/Agere modem een wave-mogelijkheid heeft voor spelletjes, die automatisch geïnstalleerd werd met het modem. Nadat ik deze uitgeschakeld heb, komt het opstarten op 78-toeren inmiddels niet meer voor. Nog steeds is het zo dat ik altijd na een koude start geen geluid heb en na een herstart wel. Ik heb onlangs Windows XP geherinstalleerd maar dat maakt niets uit. De drivers van de Hoontech zijn de laatst beschikbare voor XP. Wie weet een oplossing?[/quote:89818bf6a6] je raad t zelf al tis een hardware conflict stop die modem in een andere pci slot en kijk welke combinatie t beste werkt gewoon verplaatsen in een andere slot en testen nog niet goed andere slot proberen tot ie t goed doet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...