Ga naar inhoud

dvd branden op een cd-rw


Aanbevolen berichten

ik kreeg kort geleden een mail van iemand die een prog aanbood om dvd's te branden op een normale cd writer,nu is de link verdwenen dus oplichter. bestaat er eigenlijk wel een prog om dit te doen. tweede vraag als ik een avi omzet naar mpeg wordt die ong 3 keer zolang,kan ik dat comprimeren?een film word nu drie video cd's
Link naar reactie
Dit kreeg ik vandaag via de mail :roll: COPY YOUR DVDs! A DVD Burner CAN'T copy DVD movies, but REPLICANT 2™ CAN! http://lc.savingssentinel.com/ss/go.php3?588 COPY YOUR DVDs TO CD-R! WATCH ON HOME DVD PLAYERS! NO DVD BURNER REQUIRED! 100% MONEY-BACK GUARANTEE! ALSO, GET FREE SOFTWARE BONUSES THAT WILL LET YOU: COPY YOUR PLAYSTATION 2 GAMES! CONVERT VHS VIDEO TO DVD! MAKE DVD MULTIMEDIA SLIDE SHOWS! CLICK HERE TO VISIT OUR WEBSITE AND LEARN MORE! http://lc.savingssentinel.com/ss/go.php3?588 Ik weet niet wat ik er van denken moet
Link naar reactie
[quote:346e64f0aa="piconimpex"]ik kreeg kort geleden een mail van iemand die een prog aanbood om dvd's te branden op een normale cd writer,nu is de link verdwenen dus oplichter. bestaat er eigenlijk wel een prog om dit te doen. tweede vraag als ik een avi omzet naar mpeg wordt die ong 3 keer zolang,kan ik dat comprimeren?een film word nu drie video cd's[/quote:346e64f0aa] Jouw vragen gecombineerd met het e-mailtje van Dunja is dat men kennelijk bedoeld dat een video Dvd omgezet kan worden in een video-CD of een ander voor een Dvd speler leesbaar CD-Rom formaat. Dat os dis geen 1-op-1 kopie. Op zich is dit niks nieuws, op dit forum zijn geloof ik vrij veel mensen actief die dit al doen. Een data dvd (meer meer dan 650 of 700 MB) past dus nooit op een CD-Rom. Je 2e vraag ligt wat anders. Van welk avi formaat ga je naar welk mpeg formaat? Ikzelf maak meestal gebruik van MJPEG avi, dat omgezet naar MPEG2 video levert een vergelijkbaar formaat op. Omzetten naar MPEG1 (video-CD) kwaliteit, levert iets veel compacters op. En natuurlijke een veel lagere beeldkwaliteit. Voor een Dvd heb je MPEG2 formaat nodig. Op een video-CD (650 MB CD-Rom) met MPEG1 video past zo'n beetje 74 minuten video. Op een Dvd schijf zo'n beetje 2 uur.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Dit is de originele website: http://www.replicant2.com/?aid=032627&bid=2965 En de DVD's worden dus inderdaad gewoon omgezet in VCD's. Lees maar in de FAQ op die pagina: [b:b37a88af8f]Q: Can DVD copies be played on a standard DVD Player? A: Most DVD copies can be played on a standard DVD Players, provided the DVD Player supports Video CD (VCD) or SVCD format. [/b:b37a88af8f]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...