Ga naar inhoud

miele w2521 spoellampje knippert tijdens


cathy-1

Aanbevolen berichten

Het programma begint, pakt water en draait een aantal maal. Daarna gaat het spoellampje knipperen na een aantal keren geknipperd te hebben pomp hij een klein beetje water af. Daarna slaat hij op de spoelstand, het display staat nu op twee streepjes vervolgens doet de wasmachine niets meer.
Link naar reactie
Er zitten inderdaad koolborstels in deze machine Als de machine hele rondjes draaid dan zou ik denken aan de tacho of het module of de bedrading hiervan. Dat is het linkerstekkertje op de motor Als de machine de trommel niet geheel rond krijgt en dus heen en weer schommeld dan zijn het of de koolborstels of de motor is defect Met het module bedoel ok het aansluit deel op de motor Ik hoor wel als je nog vragen hebt ook goedkope adressen voor reperatie of onderdelen weet ik soms maar dan moet ik weten in welk gebied je woont
Link naar reactie
Heb hem nu toch maar weer aangezet, hij doet precies hetzelfde, draait wel rond, wel traag, maarja het is aan het begin van het programma. Slaat weer op streepjes in het display en op spoelen, daarna geprobeerd extra te centifugeren, maar ook daar slaat hij op streepjes.Deur open gemaakt, was eruit, machine maakt een soort sissend, piepend geluid, duurt poosje daarna wordt hij stil
Link naar reactie
Bedrading kan je door meten op draadbreuken Koolborstels kan je bekijken en tacho kan je doormeten het moet in iedergeval geen 0 ohm zijn Print kan je niks aan zien en doen dus Mischien is het sneller en goedkoper om een goede monteur te laten komen wel een goede want ik had vandaag ook weer 2 machines waar al eerder mensen bijgewerkt waren en het wat nog niet opgelost en ik had het binnen 2 min gevonden en binnen een half uur opgelost
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...