Ga naar inhoud

miele


Arnold-4

Aanbevolen berichten

Hallo Miele expert Ik heb de slang gedemonteerd en helemaal schoongemaakt, zat wel vuil in maar helaas, centrifugeert nog niet goed. van 900 naar 600 en 300 hoor ik de machine toeren verlagen, druk ik weer door 1600 versneld ie wel maar haalt de 1600 niet. van 1600 naar 1300 en 900 hoor ik geen toeren verandering.Kan ik nog iets anders nakijken?. groet
Link naar reactie
Ja, ik heb de gehele slang schoongemaakt. andere slangen op de trommel ga ik alsnog doen. Er gaat niets knipperen, de centrifuge tijd wordt aangegeven en is 8 minuten, deze blijft wel te lang hangen op 6 minuten maar gaat wel terug naar nul en stopt de machine. Die foutcode hoe lees ik die uit?. Groet
Link naar reactie
Hallo Miele expert Nee, probleem niet opgelost. Heb gister ook de slang boven op de trommel schoongemaakt, zonder het gewenste resultaat. Door laten meten door een speciaalzaak kost gauw een paar tienen met als mogelijk resultaat een defecte print.Dat is de machine niet meer waard. Maar hartstikke bedankt voor het meedenken. jij en Harry O steken er toch maar veel tijd in om andere te helpen. Je zal me nog wel eens tegen komen op dit forum want ik zit wel meer wat te klooien met witgoed. Groet,
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...