Ga naar inhoud

computer reageert niet op microphone


Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met het programma voiceassist (hiermee kun je doormiddel van spraak commando's uitvoeren) maar wanneer ik in de microphone spreek neemt deze niet waar. Ook andere geluidsrecorders waaronder de recorder die bij de geluidskaart (creative soundblaster live 5.1) zit nemen niets waar en nemen ook niets op. Het eneige programma wat wel geluid waarneemt en opneemt is wavestudio. Wie weet hoe het kan dat deze proramma's geen geluid van de microphone waarnemen terwijl de microphone helemaal open staat en niet gedempt is? greetings nico
Link naar reactie
Zover als ik kan zien staat alles ingesteld op mic. en opnemen. Daar zou het dus niet aan moeten liggen lijkt mij. En de microphone werkt op een andere computer wel dus ook die is in orde. Is het niet mogelijk dat er iets verkeerd staat ingesteld in de bios? Maar zover als ik weet geld dat alleen voor on-board geluidskaarten. Greetings Nico
Link naar reactie
Door een beetje te spelen met de mic instellingen is het me toch gelukt om geluiden op te nemen. het geluid wordt echter niet visueel weergegeven bij het opnemen. Het programma voiceassist (spraakherkenningsprogramma) reageert echter nog steeds niet op de de microphone. Ik kan in dit programma ook geen instellingen veranderen. Wie weet waat dit aan kan liggen?? greetings nico
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...