Ga naar inhoud

Kazaa Winamp Plug-in


Aanbevolen berichten

Hallo, In de computer totaal van maart 2003 stond op blz. 45 een handige plug-in beschreven voor winamp 2.X... Met die plug-in kun je via winamp muziekjes downloaden over Kazaa. Ik heb de plug-in gedownload en geinstalleerd. In de beschrijving stond dat het handig was als je snelle internetverbinding hebt. Dat heb ik ook... Maar als ik volgens de read me van de plug in doe wat hij zegt krijg ik een soort fout melding.... Ik start winamp op (de juiste versie).. Dan klik ik met mijn rechtermuisknop in de playlist en ga zoeken op een willekeurige artiest of titel... dan komt er na een poosje searchen de volgende melding: Could not connect to the server, try again later... Maar volgens mij is deze melding niet juist omdat ik wel toegang heb tot internet en als ik het gewone kazaa prog. opstart kan ik wel gewoon downloaden... Weten jullie wat ik nu moet doen, zodat ik wel via winamp kan downloaden???????
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...