Ga naar inhoud

SHIT!! Sony DVD +/- Brander "Nergens" meer Te Koop


Aanbevolen berichten

Hey, [b:90b4f910f1]Na Lang nadenken en sparen en lezen en nog eens lezen[/b:90b4f910f1] Dacht ik vandaag ff Die Sony DVD +/- Brander te gaan kopen, Nou mooi niet, [b:90b4f910f1]Nergens meer Te Koop dat ding[/b:90b4f910f1]. echt balen :evil: Weet iemand misschien nog een adresje waar dat Ding Te Koop is :wink: in de regio Rotterdam... Alvast Bedankt. JC
Link naar reactie
Wat dacht je van de zaak INFORMATIQUE (www.informatiek.nl) deze zit in de Bergschenhoek (ZestienHoven) = Redelijk dichtbij Sony Omschrijving Ga (€) Sony DRU500A DVD+R(W)/-R(W)/CD-R(W) Intern Retail 12 399 Sony DRX500UL DVD+R(W)/-R(W)/CD-R(W) Extern Retail 12 589 Ik heb je trouwens aan mn msn toegevoegd voor als je meer vragen hebt over dvd-branders en alles wat te maken heeft met films/videobewerken/en natuurlijk het branden ervan op dvd of cd-r Veel succes Grtz Richard
Link naar reactie
[quote:30c886996b][b:30c886996b]Wat dacht je van de zaak INFORMATIQUE [/b:30c886996b][/quote:30c886996b] Was het maar waar, die hebben h'm ook niet!! :evil: heb daar al meer hardware gekocht Prima zaak. Die Sony is op dit moment ZEER slecht leverbaar, komt in maart pas weer bij de importeur binnen!! Dus hoop ik ig. nog een verdwaald exemplaar tegen te komen, zal morgen eens gaan shoppen.. JC
Link naar reactie
[quote:bd8fcaf19c="JC"]Hey, [b:bd8fcaf19c]Na Lang nadenken en sparen en lezen en nog eens lezen[/b:bd8fcaf19c] Dacht ik vandaag ff Die Sony DVD +/- Brander te gaan kopen, Nou mooi niet, [b:bd8fcaf19c]Nergens meer Te Koop dat ding[/b:bd8fcaf19c]. echt balen :evil: Weet iemand misschien nog een adresje waar dat Ding Te Koop is :wink: in de regio Rotterdam... Alvast Bedankt. JC[/quote:bd8fcaf19c] Correct het er nog. FF bellen
Link naar reactie
Ja, iedereen adverteerd ermee maar niemand heeft hem. Gisteren nog mycom(+ 10 andere toko's) gebeld: eh nee sorry meneer.... Ga er maar vanuit dat op dit moment er op de hele wereld geen sony brander meer te vinden is en ga er ook maar vanuit dat de prijzen die je op dit moment overal ziet staan op websites fout/pure bluf zijn. Als de schaarste van lasers aanhoud kunnen drives veel duurder worden maar als er plotsteling een tweede fabrikant opduikt die die dingen gaat maken dan komt er heel snel overschot en dan zullen de prijzen kelderen. helemaal als Lite-on ook drives gaat maken :D
Link naar reactie
[quote:704c4f5eff="rwilligen"]Ja, iedereen adverteerd ermee maar niemand heeft hem. Gisteren nog mycom(+ 10 andere toko's) gebeld: eh nee sorry meneer.... Ga er maar vanuit dat op dit moment er op de hele wereld geen sony brander meer te vinden is en ga er ook maar vanuit dat de prijzen die je op dit moment overal ziet staan op websites fout/pure bluf zijn. Als de schaarste van lasers aanhoud kunnen drives veel duurder worden maar als er plotsteling een tweede fabrikant opduikt die die dingen gaat maken dan komt er heel snel overschot en dan zullen de prijzen kelderen. helemaal als Lite-on ook drives gaat maken :D[/quote:704c4f5eff] Bij de distributeur zijn ze vanaf 22-02-2003 pas weer leverbaar. En ja dan zal niet iedereen meteen een brander kunnen kopen.
Link naar reactie
Heb vandaag maar de Pioneer A05 (DVD -R 4x) gekocht, maar nu is er bijna weer geen Media voor te krijgen,!!!!!! :evil: t'is wat :x heb 1 setje van 10 DVD -R 4x speed gekocht voor 39 €uro pfff da's nog nie niks. maar net wel ff een volledig (4,7GB) DVDtje gebakken binnen 15 min. Da's wel gaafffff... [b:185dfc90bd]Maar welke (goedkopere) media kan ik het beste kopen voor die Pioneer.?[/b:185dfc90bd] Alvast (weer) Bedankt... mvg JC
Link naar reactie
Heb een Pioneer A05 (DVD -R 4x) brander, maar nu is er bijna weer geen Media voor te krijgen,!!!!!! t'is wat heb 1 setje van 10 DVD -R 4x speed gekocht voor 39 €uro pfff da's nog nie niks. maar net wel ff een volledig (4,7GB) DVDtje gebakken binnen 15 min. Da's wel gaafffff... Maar welke (goedkopere) media kan ik het beste kopen voor die Pioneer.? Met welke Software bakken jullie de DVD's? heb nu 2 film's gebakken 1x met Easy CdCreator 5.3.4.21 en 1x mer Nero 5.5.9.9 beide succesvol? maar zou toch graag jullie ervaringen horen Alvast (weer) Bedankt... mvg JC
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...