Ga naar inhoud

zelfgebrande cd's blijven hangen op stereo-installatie


Aanbevolen berichten

Ik gebruik nero om mp3's van mijn harde schijf op cd te zetten. Ik gebruik daarbij de wizard "een nieuwe cd compileren" en ik kies audio bij de keuze van het soort cd dat ik wil branden Wat kan er fout zijn? -slechte brander (ricoh mp7163a 32x16x10 (justlink(=burnproof)) -slechte cd's (platinum cd-r's 80min multispeed) -verkeerde keuze in de wizard van Nero. Ik gebruik data cd-r's in plaats van audio cd-r's en toch kies ik audio in de wizard. Misschien moet ik de mp3 naar wav converteren en daarna als data op cd branden. Ik gebruik 8x schrijven om zoveel mogelijk fouten te vermijden. En toch blijven mijn cd's hangen en kan ik moeilijk "zappen" van het ene liedje naar het andere. Op mijn pc spelen ze eigenlijk vrijwel foutloos af...
Link naar reactie
  • 2 weken later...
dit kan een aantal dingen zijn 1. je brander werkt niet goed samen met je brand programma (net zoals dat de meeste LG branders dat niet doenmet wat minder maar toch fijne programma's) 2. je brander en de cdrs werken niet goed samen (vaak komt dit voor bij heele goedkope cdrs en branders in combinatie) 3. je cdrs werken niet goed met je cd(rom) speler (het kan zijn dat je cd speler in je auto het niet doet en thuis wel (licht aan de cdrom of speler jij mag zelf kiezen wat je wil ruilen om te kijken of het dat is )) 4. je brandprogramma werkt niet goed met je cdrs 5. je brander is kapot...(vies) natuurlijk komt dit allemaal maar heel weinig voor behalven een van de 5 en dat is dat je cd speler de cdrs niet ondersteund ga der maar vanuit dat het dat is zeker ook omdat het in je auto is deze spelers hebben vaker last van dit soort problemen dan kan het ook nog zijn dat als er een klein krasje op de cdr zit dat die het dan al niet meer doet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...