Ga naar inhoud

Geluidskaart wil maar niet werken


Aanbevolen berichten

Ik heb een redelijk groot probleem: ongeveer 9 van de 10 keer dat mijn computer aanstaat werken mijn boxen niet. Als het wel werkt dan werkt het prima, maar als hij niet werkt dan speelt hij in WinAmp (en andere programma's werken dan helemaal niet) maar de eerste paar seconden van het muziekstuk af (zonder geluid, maar hij geeft aan dat de muziek loopt). Dan blijft WinAmp hangen met muziek afspelen. Heeft iemand enig idee waar dit probleem vandaan zou kunnen komen en/of wat de oplossing hiervoor is ? Alvast hartelijk bedankt. PS: Ik ben redelijk goed in de omgang met computers, dus dingen als Aparaatbeheer e.d. heb ik al bekeken. Ook heb ik al WinAmp opnieuw geinstaleerd.
Link naar reactie
Ook voor dit probleem heb ik een oplossing, maar eigenlijk niet de goede: Ik heb nu bij Eigenschappen voor Beeldscherm > Effecten ; de animaties voor Venster, menu en lijsten uitgeschakeld. Als ik nu dus een menu open dan klikt hij in een keer te voorschijn. Toch moet er een betere oplossing voor zijn. Iemand ??
Link naar reactie
Mijn ervaring met Windows is dat het behoorlijk gaat vertragen als je register te groot wordt, dat is vaak het geval als je veel programma's installeert en weer verwijdert. Er blijven dan vaak restanten achter in het register, die de boel behoorlijk kunnen vertragen. Er zijn verschillende proggies te downloaden om je register op te schonen, maar daar moet je wel voorzichtig mee zijn; als je de verkeerde keys verwijdert, help je windows om zeep. Een andere optie is formatteren en windows opnieuw installeren. (Dat is bij windows sowieso om de zoveel tijd nodig).Ik weet natuurlijk niet zeker of dit bij jou ook het probleem is. Emile
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...