Ga naar inhoud

geen divx via tv


Aanbevolen berichten

[quote:961d695924="hadebe"]Hallo Ik ben al vaak (en goed) geholpen door de gebruikers van dit forum. Via dit forum kwam ik bij testversie van TVout en eindelijk lukte het mij een fatsoenlijk beeld op mijn tv te krijgen. Het gekke is nu dat ik wel (met WINDVD) DVD kan afspelen maar geen Divx met de divxplayer. Kan iemand mij helpen groeten hadebe[/quote:961d695924] Kun je de divx wel direct op je PC afspelen? Kun je de divx niet proberen met WinDVD af te spelen? En wat krijg je dan eigenlijk te zien op je tv? Helemaal niks, zwart beeld, enz.
Link naar reactie
[quote:901d61b3a2="stelf01"]Nou kijk, naam Surfdude kwam mij bekend voor van offtopic , en zie plotseling je naam weer.Verder had ik het advies om Windvd eens teproberen, ook gegeven en dacht enz. enz. enz. enz.Tja, welk smilie nu ?[/quote:901d61b3a2] Ik ben nog steeds moderator, alleen sinds ze "mijn forumpje" hebben weggehaald ben ik hier wat minder te vinden. Maar af en toe post ik nog wel eens wat of edit ik een berichtje hier en sluit ik een topicje daar. En jij had dat advies om WinDVD idd al gegeven, ik herhaalde het even.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...